![]() |
Dit is hoofdnieuws in België: '2 soldaten hebben meegevochten!'
Belangrijkste nieuwsfeit van de dag: '2 Belgische blauwhelmen hebben dan toch meegevochten in Afghanistan, toen ze in een hinderlaag liepen'.
Allemachtig! Mijn god! Dit is ... schokkend! Volgt er nu een parlementaire onderzoekscommissie? |
slotje graag,
dit is duidelijk internationaal en in internationaal bestaat deze draad ook al :-) |
Citaat:
ok, nu mag er een slotje op. |
|
Citaat:
|
Dit doet me denken aan de sketch van Geert Hoste enkele jaren terug.
|
Citaat:
|
Citaat:
Volkomen nutteloos en geldverspilling. Dit is gewoon plat op de buik gaan voor de Amerikanen, meer is het niet. En hoe langer ze ginder blijven hoe groter de kans wordt dat terroristen hier met bommen gaan gooien. De Duitsers zijn met 5000 ginds... zonder het nodige materiaal, opleiding of voorbereiding. Gisterenavond een interessante docu gezien hierover op de Duitse tv. Het is een spijtige (?) vaststelling: enkel het Amerikaans leger is bekwaam zijn taken te vervullen,, ondanks de miskleunen. |
Citaat:
Het feit dat er nu soldaten zijn vergroot de kans op de aanslagen niet. Dat is een excuus. Die aanslagen waren er ook al zonder de aanwezigheid van Europese en Amerikaanse troepen in Afghanistan. Ik krijg soms de indruk dat sommigen liever hadden dat Saddam Houssein en de Taliban nog aan het bewind waren. |
Citaat:
dat ze dat ginder allemaal eens zelf uitzoeken, zonder westerse soldaten. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan vraag ik mij af hoeveel wij vlamingen(belgen) wel niet voorgelogen worden door ons bestuur en hoeveel apen er nog uit de mouw gaan komen? Ook de vraag waarom men niet eerlijk kan zijn en verantwoordelijkheid kan opnemen voor wat men al dan niet doet. Want dat er belgen in oorlogsituatie onder vuur zijn genomen en dan ze zich verdedigd hebben is op zich geen vreemd fenomeen. Maar dat de minister niet het lef heeft om dit toe te geven, echter liever de mensen voorliegt. Dat vind ik wel vreemd. |
Het 'probleem' voor een minister is, dat zij/hij van te voren niet exact weet wat er precies is gebeurd, dus ookal zou het niet ontkent worden, dan nog zal het een antwoord zijn, waarin aangegeven wordt dat men kijkt wat er precies gebeurd is.
|
Effectief nogal belachelijk dat daarover bericht wordt.Natuurlijk schieten soldaten in een oorlog.:lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leg jij je niet neer bij de demokratische beslissing in de Kamer ? Mocht je nu eens zeggen: Persoonlijk vind ik dat ... Tezamen met mijn ruggegraatloze partij vind ik dat ... geen soldaten ginder moeten zijn, maar wel straathoekwerkers en vegetariërs ... |
Citaat:
welke koloniale wet dicteert ons om ginder te gaan ingrijpen ? |
Citaat:
Trouwens, met wat recht vlogen die vliegtuigen in de Twin Towers? Voorrang van rechts? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be