![]() |
schouder aan schouder met Duitse soldaten ergens aan een oostelijk front
Belgische soldaten hebben meegevochten met de Duitsers tegen de taliban
enige probleem van Dirk Van der Maelen (sp.a). (vanmorgen radio1) was blijkbaar dat het een oorlog betrof die 'niet te winnen valt' ... heeft hij drie keer als argument aangehaald, als enige argument eigenlijk ... |
Ik heb daar al een item over geopend .... 11 minuten voor jou.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=137143 'k vind uw titeltje wel beter. Maar ik was eerst. Moest ik geen broek aanhebben, ik drukte op het rode vierkantje. ;-) |
Citaat:
|
1. Heute wollen wir ein Liedlein singen,
Trinken wollen wir den kühlen Wein Und die Gläser sollen dazu klingen, Denn es muß, es muß geschieden sein. Refrain: Gib' mir deine Hand, deine weiße Hand, Leb' wohl, mein Schatz, leb' wohl mein Schatz, Leb' wohl, lebe wohl Denn wir fahren, denn wir fahren, Denn wir fahren gegen Thaliban, Thaliban. 2. Unsre Flagge und die wehet auf dem Maste, Sie verkündet unsres Reiches Macht, Denn wir wollen es nicht länger leiden, Daß der Thaliban darüber lacht. Refrain: Gib' mir deine Hand, deine weiße Hand, Leb' wohl, mein Schatz, leb' wohl mein Schatz, Leb' wohl, lebe wohl Denn wir fahren, denn wir fahren, Denn wir fahren gegen Thaliban, Thaliban. 3. Kommt die Kunde, daß ich bin gefallen, Daß ich schlafe in der Meeresflut, Weine nicht um mich, mein Schatz, und denke: Für das Vaterland da floß sein Blut. Refrain: Gib' mir deine Hand, deine weiße Hand, Leb' wohl, mein Schatz, leb' wohl mein Schatz, Leb' wohl, lebe wohl Denn wir fahren, denn wir fahren, Denn wir fahren gegen Thaliban, Thaliban. |
lol fie :-)
|
Citaat:
Maar bon, ik geef het toe. Alle middelen zijn goed om uw broek uit te krijgen. |
binnekort komen er Belgische militairen terug in boddybag
en geen kat in B die er blijkbaar wakker van ligt ... :s ik vind dat tamelijk raar ... Decrem, wat doen wij daar in godsnaam ??? |
Citaat:
Je kan je ook afvragen of er zo een heisa moet worden gemaakt over het feit dat Belgische soldaten 'in een vuurgevecht' betrokken zijn geraakt. Ik bedoel, daar moet je als soldaat toch wel rekening mee houden, niet? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be