Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Wat voorziet u in de toekomst? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=137174)

Dr Brezinski 8 april 2010 12:15

Wat voorziet u in de toekomst?

Ik voorzie een false flag bio terreur aanval die op Syrie, Pakistan of Iran geschoven zal worden.

Een aanval op de tea party of in het algemeen het wapenbezit. Mogelijks met een gefabriceerde mislukte moordpoging op Obama. Het ganse land zal zich keren tegen wapenbezitters dankzij een marketingcampagne door de pers.

Amerika blijft uitgroeien tot een derdewereldland. Eerst gaan alle staten bankroet. Devaluatie van de dollar. De weg naar een dictatuur word gelegd. Weet niet of Obama die taak zal vervullen.

Economische armageddon tegen 2012.

grievous 8 april 2010 13:38

Allé,weer een conspirationist.Ga terug naar uw grot.:lol:

iiderVL 8 april 2010 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grievous (Bericht 4681906)
Allé,weer een conspirationist.Ga terug naar uw grot.:lol:

:D

DESSERON 8 april 2010 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iiderVL (Bericht 4681909)
:D

Ik voorzie de "libanisering" van Europa : het aantal moslims zal over een paar generaties het aantal niet-moslims overtreffen. Dit zal leiden tot een nooit geziene instorting van het gehele systeem op elk gebied (cultureel, wetenschappelijk, economisch, commercieel, industrieel). Sommige autochtonen zullen zich gewapend verzetten en er zullen burgeroorlogen uitbreken, vooral in de stedelijke agglomeraties. De olietoevoer uit het Midden-Oosten zal worden afgesneden. Israël zal door een Iraanse kernbom totaal onverwacht getroffen worden, tegelijk door Syrië en Egypte met conventioneel wapens aangevallen. in de VS komen na 4 jaar Obama radicale republikeinen aan de macht die de strijd aangaan met Iran. China bezet Taiwan en Nepal. Indië valt Pakistan aan. In Zuid Afrika wordt de blanke minderheid verdreven. en voor de rest gaat alles goed...

Dr Brezinski 8 april 2010 13:53

Citaat:

conspirationist

Nederlands graag

iiderVL 8 april 2010 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DESSERON (Bericht 4681916)
Ik voorzie de "libanisering" van Europa : het aantal moslims zal over een paar generaties het aantal niet-moslims overtreffen. Dit zal leiden tot een nooit geziene instorting van het gehele systeem op elk gebied (cultureel, wetenschappelijk, economisch, commercieel, industrieel). Sommige autochtonen zullen zich gewapend verzetten en er zullen burgeroorlogen uitbreken, vooral in de stedelijke agglomeraties. De olietoevoer uit het Midden-Oosten zal worden afgesneden. Israël zal door een Iraanse kernbom totaal onverwacht getroffen worden, tegelijk door Syrië en Egypte met conventioneel wapens aangevallen. in de VS komen na 4 jaar Obama radicale republikeinen aan de macht die de strijd aangaan met Iran. China bezet Taiwan en Nepal. Indië valt Pakistan aan. In Zuid Afrika wordt de blanke minderheid verdreven. en voor de rest gaat alles goed...

Dit zijn allemaal mooie verhalen en in ieders versie kan ik inkomen. Maar ik vind dat het moeilijk en gevaarlijk is zoiets ter voorspellen.

Dr Brezinski 8 april 2010 14:01

Dat is gewoon trends volgen, analyseren. En vooral, de vijand kennen.

backfire 8 april 2010 14:02

Wel, ik kijk maar een halve dag vooruit dus een frisse pint deze avond in den Toffen Hoek.

Dr Brezinski 8 april 2010 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4681948)
Wel, ik kijk maar een halve dag vooruit dus een frisse pint deze avond in den Toffen Hoek.

Ik voorzie dat ze niet zal smaken

nihao 8 april 2010 14:21

Citaat:

Ik voorzie de "libanisering" van Europa
'Ontmoskeeïng' inbegrepen...

Tick 8 april 2010 14:54

Welke toekomst? In 2012 vergaan we toch allemaal.

Dr Brezinski 8 april 2010 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tick (Bericht 4682061)
Welke toekomst? In 2012 vergaan we toch allemaal.

Nee, er zal wel een fase ingaan dat er velen dat zullen denken. Het zal uitgebuit worden. Vandaar ook de conditionering. Met alle gevolgen vandien.

Antoon 8 april 2010 16:02

Citaat:

conspirationist

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dr Brezinski (Bericht 4681925)
Nederlands graag

samenzweerder

Hebt u het nu door?

Dr Brezinski 8 april 2010 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 4682177)
samenzweerder

Hebt u het nu door?

Ik heb met niemand samengezweerd. Hebt u het nu door?

Antoon 8 april 2010 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dr Brezinski (Bericht 4682180)
Ik heb met niemand samengezweerd. Hebt u het nu door?

Ik heb alles door, van in het begin van deze waardeloze draad.

U bleek alleen niet te begrijpen wat grievous bedoelde met conspirationist.

Vandaar mijn vertaling.

Hij bedoelde dus : "Allé,weer een samenzweerder.Ga terug naar uw grot.:lol: "

Snappie?

Dr Brezinski 8 april 2010 16:12

Leuk dat u zijn vertaler bent, wat ook nodig is, maar je maakt weinig indruk.

Probeer op zen minst de trends te weerleggen.

Antoon 8 april 2010 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dr Brezinski (Bericht 4682193)
Leuk dat u zijn vertaler bent, wat ook nodig is, maar je maakt weinig indruk.

Probeer op zen minst de trends te weerleggen.

Met alle respect, maar wilde speculatie is niet echt mijn ding.

Iedereen kan van alles verzinnen.

Dr Brezinski 8 april 2010 16:25

Het is een analyse van geschiedenis en hedendaagse verschijnselen wat tot die conslusies leiden. Het klopt dat het niet een bio terreur aanval noodzakelijk is, kan ook een kleine nucleare aanval zijn. Voor de rest is het wetenschappelijk onderbouwd.

grievous 8 april 2010 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DESSERON (Bericht 4681916)

Gelukkig genoeg zal dit niet kloppen.Ziekelijke verbeelding.

grievous 8 april 2010 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dr Brezinski (Bericht 4682229)
Het is een analyse van geschiedenis en hedendaagse verschijnselen wat tot die conslusies leiden. Het klopt dat het niet een bio terreur aanval noodzakelijk is, kan ook een kleine nucleare aanval zijn. Voor de rest is het wetenschappelijk onderbouwd.

Dit doet mij echt lachen.Conspirationisme is zeker niet wetenschappelijk onderbouwd,integendeel.:lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be