![]() |
Wat voorziet u in de toekomst?
Ik voorzie een false flag bio terreur aanval die op Syrie, Pakistan of Iran geschoven zal worden.
Een aanval op de tea party of in het algemeen het wapenbezit. Mogelijks met een gefabriceerde mislukte moordpoging op Obama. Het ganse land zal zich keren tegen wapenbezitters dankzij een marketingcampagne door de pers. Amerika blijft uitgroeien tot een derdewereldland. Eerst gaan alle staten bankroet. Devaluatie van de dollar. De weg naar een dictatuur word gelegd. Weet niet of Obama die taak zal vervullen. Economische armageddon tegen 2012. |
Allé,weer een conspirationist.Ga terug naar uw grot.:lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is gewoon trends volgen, analyseren. En vooral, de vijand kennen.
|
Wel, ik kijk maar een halve dag vooruit dus een frisse pint deze avond in den Toffen Hoek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Welke toekomst? In 2012 vergaan we toch allemaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Hebt u het nu door? |
Citaat:
|
Citaat:
U bleek alleen niet te begrijpen wat grievous bedoelde met conspirationist. Vandaar mijn vertaling. Hij bedoelde dus : "Allé,weer een samenzweerder.Ga terug naar uw grot.:lol: " Snappie? |
Leuk dat u zijn vertaler bent, wat ook nodig is, maar je maakt weinig indruk.
Probeer op zen minst de trends te weerleggen. |
Citaat:
Iedereen kan van alles verzinnen. |
Het is een analyse van geschiedenis en hedendaagse verschijnselen wat tot die conslusies leiden. Het klopt dat het niet een bio terreur aanval noodzakelijk is, kan ook een kleine nucleare aanval zijn. Voor de rest is het wetenschappelijk onderbouwd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be