![]() |
Halucinant grappig: hoever kun je gaan met het hoofdoek ?
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...a-sterft.dhtml
Hoofddoek raakt vast in kart: moslima sterft Een moslima is omgekomen tijdens het karten. De hoofddoek van de jonge vrouw raakte verstrengeld rond de wielas van de gocart. De vrouw overleed aan een hartaanval. |
En dat vind jij grappig ? Loser.
|
Citaat:
Citaat:
Je weet toch wel zeker dat je vreemdelingenhaat je niet verblindt? http://www.news.com.au/national/youn...-1225851601304 26 jaar en jij vindt dat "grappig" Ik wens 't je niet toe. |
Hoe laag kan je nog vallen, brother paul? :roll:
|
Wat een booswicht zeg die Paul!
|
Je kunt dit moeilijk grappig noemen!
Erg voor die vrouw en haar familie, ookal droeg ze de guillotine van vrouwenrechten; dat dit haar dood werd kan niet grappig zijn. |
Staat bovendien nog eens in de verkeerde rubriek (binnenland) :twisted:
|
Moet je bij het karten niet verplicht een helm dragen?
|
Citaat:
|
Over stikken gesproken.. Ik denk dat uw zuurstofaanvoer een tijdje te lang afgesloten geweest is voor uw hersenen, als ik uw onzin telkens lees Garry.
|
Je wenst dit niemand toe. Trouwens als ik ga karten controleren ze alles, zelfs je veters. Dit lijkt sterk op een eerder voorval waar een vrouw stierf tijdens het karten door het verstrengelen van haar sjaal. Zoiets moet je toch gewoonweg weten?
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
De sticker hier toont ook geen hoofddoek, maar de boodschap is duidelijk dacht ik, en 't zou dus niet verstandig zijn om die machine te manipuleren met een hoofddoek. |
spijtige gebeurtenis:-(
|
Citaat:
|
Citaat:
Een jonge vrouw sterft in een ongeval en jij noemt dit 'hallucinant grappig'???8O Hoe degoutant! :? Sukkelaar. |
Politics.be niveau op zen best.
|
Citaat:
|
Dit toont ens te meer dat ook om veiligheidsreden een hoofddoek verboden moet zijn. Het is veel te gevaarlijk.
Heb vrouwen met hoofddoek met de auto zien rijen (als dat al mag van Moke) en is ook link, kunnen niet fatsoenlijk opzij kijken of worden gehinderd erdoor al dat ding strak zit. Ben als fietser bijna omver gereden door zo eentje want ze kwam de rotonde op en zag me pas bijna te laat. Een aanrander kan ze makkelijk de strot afknijpen en wurgen met dat ding. Dus ook om veiligheidsreden: geen kopvod meer. En als ze denekn dat allake ze wel zal redden, mooi niet dus!!!!! |
ik vind het zodanig hallucinant dat ik denk dat het een hoax is...
nu grappig is het inderdaad niet, maar wel grappig dat je tot om de meest surrealistische plaatsen uw hoofddoek blijft dragen, een kwestie van maar niet toe te geven aan de westerse druk, en te bewijzen dat je dit ding toch wel ten alle tijde kunt blijven aanhouden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be