Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Canal+ plant homozender (https://forum.politics.be/showthread.php?t=13722)

Bloxbuster 12 mei 2004 11:04

Canal+ plant homozender - 12/05/2004 :oops:

Betaalzender Canal+ zendt voorlopig geen homofilms meer uit. Voordien was er iedere eerste maandag van de maand zo'n film na middernacht te zien. ,,We broeden om een plan om die doelgroep in de toekomst beter te bedienen. Normaal was dat nu al het geval geweest, maar we hebben het plan uitgesteld tot het najaar'', zegt woordvoerster Paskal Deboosere. ,,Maar vanaf volgende maand programmeren we voorlopig weer iedere eerste maandag zo'n film'', aldus Deboosere. 8) :oops:

Erw 12 mei 2004 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser
Canal+ plant homozender - 12/05/2004 :oops:

Betaalzender Canal+ zendt voorlopig geen homofilms meer uit. Voordien was er iedere eerste maandag van de maand zo'n film na middernacht te zien. ,,We broeden om een plan om die doelgroep in de toekomst beter te bedienen. Normaal was dat nu al het geval geweest, maar we hebben het plan uitgesteld tot het najaar'', zegt woordvoerster Paskal Deboosere. ,,Maar vanaf volgende maand programmeren we voorlopig weer iedere eerste maandag zo'n film'', aldus Deboosere. 8) :oops:

Goed dat je ervoor moet betalen om het te zien!

Weisse Wolf 12 mei 2004 11:19

Citaat:

Canal+ plant homozender
Hoe vlugger hoe liever, hoef ik niet meer geconfronteerd te worden met deze perversiteiten. :x

Bloxbuster 12 mei 2004 11:20

hahaha, durf wedden dat je zit te geilen wanneer je zo film ziet, ja die ontkenners en luide roepers , we kennen dadde :lol:

Weisse Wolf 12 mei 2004 11:35

Citaat:

hahaha, durf wedden dat je zit te geilen wanneer je zo film ziet, ja die ontkenners en luide roepers , we kennen dadde :lol:

Strontrijders en homofiele pikkenzuigers zijn nu niet bepaald iets waar ik warm voor loop. Ik ben een normaal mens.

Jean Suys 12 mei 2004 11:43

kaiser is zeker pdr

Vlaanderen Boven 12 mei 2004 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:

Strontrijders en homofiele pikkenzuigers zijn nu niet bepaald iets waar ik warm voor loop. Ik ben een normaal mens.

Nee, dat ben je niet. Je bent een haatdragend (en stuitend(?)) persoon.

ancapa 12 mei 2004 11:50

Citaat:

walgelijk Kaiser... spreek voor u zelf ! Ik denk wel voor mezelf :twisted:
Ze, wanneer moet je voor de screenstest gaan :oops:

Bloxbuster 12 mei 2004 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:

screentest ? Weet jij al meer scheetje :lol:

Weisse Wolf 12 mei 2004 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Citaat:

Waarom, omdat ik het achterste van mijn tong laat zien? Vrije meningsuiting voor alles! :D

ancapa 12 mei 2004 11:58

Citaat:

Citaat:

het is niet omdat ik een scheet liet dat jij moet beginnen zingen van : "love is in the air..." :x

Bloxbuster 12 mei 2004 11:59

Citaat:

Citaat:

het is niet omdat ik een scheet liet dat jij moet beginnen zingen van : "love is in the air..." :x

gij zij ne straffe , eerst al die pm-kes en nu al de ontkenningsfase :roll:

ancapa 12 mei 2004 11:59

Kaiser Caligula, in de film "De heerser van Sodom" :x

Suetonius 12 mei 2004 12:00

whats next: pedofielen post?

Vlaanderen Boven 12 mei 2004 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Suetonius
whats next: pedofielen post?

Hoewel ik reacties zoals deze nogal kinderachtig vind; waarom moet er een homozender komen?

Sale-Flamin 12 mei 2004 12:18

Prima idee van Canal+, dat ze er dan wel voor zorgen dat je het het homo-kanaal (goede naam nodig, noem het gewoon het Darm-Kanaal :lol: ) kan weigeren en dat de homo's ZELF voor hun anale filmpjes mogen opdraaien, want ik wil niet opdraaien voor die rotzooi.

Indien ze dat zouden doen dan zou het snel gedaan zijn met hun Darm-Kanaal want er zijn nooit genoeg betalende homo's om zo'n ding draaiende te houden.

Raf 12 mei 2004 12:38

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven

Waarom, omdat ik het achterste van mijn tong laat zien? Vrije meningsuiting voor alles! :D

Nee, omwille van je complete gebrek aan respect voor je medemens. Dat je er tegen bent, is je volste recht, dat je zelfs niet de meest elementaire beleefdheidsvormen in acht kan nemen als je erover praat, is dat absoluut niet.

Sale-Flamin 12 mei 2004 12:40

Hij is dus een beetje zoals Tom Lanoye, maar dan niet voor de venten, en minder ranzig. :lol:

Raf 12 mei 2004 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sale-Flamin
Hij is dus een beetje zoals Tom Lanoye, maar dan niet voor de venten, en minder ranzig. :lol:

Inderdaad.

numarx 12 mei 2004 14:14

Citaat:

Twee vrouwen samen vind je al net iets lekkerder, vermoed ik. Dat is ook homoseksueel.

Verder mogen ze die films gerust blijven uitzenden, ikzelf zal er niet naar kijken, maar andere mannen (en vrouwen) kunnen er maar plezier van hebben.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be