![]() |
Respondenten thesis profielbepaling van respondenten thesissen
Ik ga een thesis schrijven over het fenomeen van thesisschrijvers die hier op dit forum komen vragen enquetes in te vullen en hoe de respondenten daarop reageren. Kunnen jullie me helpen door deze enquete in te vullen?
Je maakt kans op het winnen van een heuse iPad! |
Pelgrim, ik mis de optie: 'ik doe daar niet aan mee want ik heb geen tijd'.
En Pelgrim, aan jouw enquete doe ik niet mee, want ik heb daarvoor geen tijd. Sorry hoor Pelgrim. |
:rofl:
|
Ik heb een abominabel grote bewondering voor diegenen die zulke prachtige vragen kunnen stellen en zodanig kunnen inkleden dat ze nog zinvol lijken te zijn.
Zelf dacht ik al eens aan de vraag : moet er een aparte provincie "De Kempen" opgericht worden los van de "Restprovincie Antwerpen" ? Maar ja : dat is dan weer veel te serieus. een andere is "Zijn kattenbezitters superieure mensen in vergelijking met alle anderen ?" enzovoort... (vrij naar Kurt Vonnegut) |
Citaat:
is ni goe voor u? Gij krijgt al zeker genen iPad se. :evil: |
Citaat:
|
Wat is een ipad? Een pad die "I" zegt ? Een pad aan het begin van de paddentrek ?
De schoonmoeder van een kikker ? Leg het me uit aub ! |
Dat ze der iemand anders met lastig vallen.
|
"soms wel, soms niet, afhankelijk hoe mijn muts staat" ontbreekt ook als optie.
Enquête van mijn botten ja.:roll: |
De sukkelaars die hebben amper geld pintjes te kopen en dan krijgen ze er nog een berg werk bij van het school ook.
|
Ik vul de meeste in, omdat ik op dit uur niks beters te doen heb ;-)
|
Een masterthesis op basis van een online bevraging....
Wat voor cursussen doen daar aan (ik durf ze nog niet eens opleiding/studie te noemen)....? |
Citaat:
Ik vind vele reacties hier (en de meeste van de antwoordmogelijkheden van de poll) niet al te vriendelijk naar studenten toe. Denken jullie misschien dat het gemakkelijk is om een thesis te schrijven? Ik kan jullie verzekeren dat het geen pretje is, en wanneer je onvoldoende bruikbare respondenten vindt, het niet bepaald meehelpt! Volgens mij zouden de niet-opgeleiden hier diegenen die wél graag een diploma zouden behalen beter wat meer helpen. En opzettelijk foute antwoorden invullen is gewoon belachelijk. Want daar verspil je niet alleen je eigen tijd mee, maar vooral ook die van de student. Ik dacht dat dit een forum was voor intelligente mensen, maar daarin heb ik mij overduidelijk vergist. Tot slot nog oprechte dank aan diegenen die mijn thesisonderzoek (dat ik hier 10 dagen geleden poste) wél invulden (en liefst dan ook nog eerlijk). |
Citaat:
In ieder geval productieloos. En dan een pol maken om thessisen belachelijk te maken: LOL. Wie maakt zich hier echt belachelijk? |
Citaat:
|
Het is misschien bij je opgekomen dat je bij een onderzoek een zo aselect mogelijke steekproef dient te gebruiken? Als je dus enkel je vrienden ondervraagt, of de mensen uit je buurt (of idd: de mensen van op één enkel forum), dan ben je dus inderdaad verkeerd bezig. Heb ik ergens gezegd dat ik enkel en alleen vertrouwde op de mening van de gebruikers van dit forum? Neen...
Als ik enkel mijn vrienden ondervraag, zouden er teveel slimme hoogopgeleide mensen in mijn steekproef zitten. Daarom poste ik mijn link ook hier, kwestie van wat te compenseren... |
Citaat:
Ik zit hier al acht jaar. Jij elf dagen. Ik denk dat ik dus wel iets beter weet wat de waarde is van polls op dit forum. Niet? |
Citaat:
Tenzij het deel uitmaakt van het opzet van de bevraging zou ik het nooit of te nimmer in mijn hoofd halen een thesis te schrijven met daarin online verzamelde gegevens |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be