![]() |
Weldra reikt BRUSSEL tot Antwerpen en Oost-Vlaanderen ??
k'zie het zo gebeuren........
oplossing van de loodgieter van Vilvorde... uitbreiding Brussel tot en mét de gemeentekes waar nu reeds voor een groot deel frans geparleerd en gecomuniqueerd is en waar er een "carrefour" vestiging is waar men u met plezier in t'frans bediend en met een lang gezicht als ge de taal van de haute-bourgoisie niet spreekt... gemeentekes zoals Londerzeel en Merchtem �* coté de Wemmél tu vois.... grenst de gemeente Londerzeel niet aan de provinciegrens van Antwerpen en de provinciegrens van Oost-Vlaanderen....???? Bruxelles meets Anvers....oui, oui ! |
In de feiten is België met haar 11 milj. inw.waarvan 10.5 milj.boven de Ardennen één groot stadsweefsel met Brussel in het midden.
Het zou zich beter als een groot stadstaat Brussel profileren en ontwikkelen. Vlaanderen, la Wallonie... Who cares? De toekomst zit meer en meer in de steden! |
Citaat:
Leve de steden ! |
Citaat:
We gaan ze tegen houden aan d'n Ijzer |
Citaat:
|
Citaat:
Toen ik eens aan een Amerikaanse kennis de Belgische waanzin uitlegde ( drie regeringen, allahweet hoeveel ministers , een eerste minister, een familie koningen nog daarbovenop zoals een rochel op een hoop stront ), en het aantal inwoners , dan moest hij lachen. " 12 miljoen ? Zoveel inwoners als New York ?! En zoveel mensen die daar over stukjes gebied de baas spelen ? Precies maffiabaaskes ! " |
Citaat:
k'heb mij daar nooit aan gewaagd, schrik dat die mensen me gek zouden verklaren.... want wees nu eens eerlijk.... zoude gij dat geloven moest ge amerikaan zijn ???? die mensen proberen wijsmaken dat uw "city"(want dat is belgium voor hen) 3 presidents heeft en 68 ministers en daarbovenop een "king and a whole royal family" op kosten van die paar inwoners.... :oops::oops::oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerst die mannekes stoppen en dan terug drijven. Die Franstaligen die zijn precies een beetje van dezelfde soort als de Duitstaligen van toen. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1. De federale regering 2. De Vlaamse regering 3. De Waalse regering 4. De regering van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest 5. De regering van de Franse Gemeenschap 6. De regering van de Duitstalige Gemeenschap Edit : Oeps, Schelfie was mij voor. Sorry. |
Heeft de Vlaamse Gemeenschap dan geen regering?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be