![]() |
Mede-forummer zwaar gediscrimineerd!
Een Nederlandse naturistencamping heeft eenzijdig beslist Hot Marijke de toegang te weigeren wegens 'imagobeschadiging'.
Soit, lees het hier: http://www.standaard.be/artikel/deta...7&subsection=3 Wat gaan wij doen om onze medeforummer te helpen? Petitie, 'allen daarheen', ... |
Ander en beter, zou ik zeggen. Naaktstranden genoeg in Nederland. ;-)
|
Hot Marijke zwanger? 8O
Van wie? |
Citaat:
|
Van haar man waarschijnlijk e? :roll:
djiezes.. |
erg dat er nog zoveel taboe rond haar beroep bestaat.
Waarschijnlijk zouden ze zelf hun eigen dochter nog aan de deur zetten, moest ze voor dat beroep willen kiezen (want het hoort niet :roll:) |
Citaat:
|
Prachtartikel! De manier waarop er consequent over 'Hot Marijke' wordt geschreven (met als uitschieter: 'Nu ons imago eindelijk verbeterd is, wordt dat tenietgedaan door mevrouw Hot Marijke'), de ronduit degoutante details (Daar kon de prostituee, acht maanden zwanger maar nog altijd actief in haar woning in Knokke, niet mee lachen) ... dames en heren: kwaliteitsjournalistiek in Vlaanderen.
EDIT: en ik blijf er bij, je moet toch maar goesting hebben om hem daarin te hangen. En er dan nog voor te betalen ook. Er moeten zeer eenzame mensen bestaan in dit land. Of mensen met hele vreemde verlangens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
We hebben lidgeld betaald staat er in het artikel....:-D
|
Citaat:
Zelf als die allemaal braaf hun rubberke gebruiken, bestaat nog altijd de kans, dat dat rubberke niet helemaal zijn werk doet. |
Citaat:
bij de tituees gaan, kan nu eenmaal voordeliger uitdraaien, ge hebt gegarandeerd waar voor uw geld, ;-) en heel die omslachtige versierprocedure hoeft ook al niet, bovendien geeft die geen garantie tot success... The hunt is better than the catch, ... misschien gaat het daar wel om. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Amai, dat wist ik niet dat Marijke zo èèn was.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be