Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Mede-forummer zwaar gediscrimineerd! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=137388)

backfire 14 april 2010 07:54

Mede-forummer zwaar gediscrimineerd!

Een Nederlandse naturistencamping heeft eenzijdig beslist Hot Marijke de toegang te weigeren wegens 'imagobeschadiging'.

Soit, lees het hier: http://www.standaard.be/artikel/deta...7&subsection=3

Wat gaan wij doen om onze medeforummer te helpen?
Petitie, 'allen daarheen', ...

Zwartengeel 14 april 2010 08:49

Ander en beter, zou ik zeggen. Naaktstranden genoeg in Nederland. ;-)

Zeno! 14 april 2010 11:38

Hot Marijke zwanger? 8O

Van wie?

Herr Flick 14 april 2010 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! (Bericht 4691708)
Hot Marijke zwanger? 8O

Van wie?

Dat is de vraag die ze zichzelf ongetwijfeld ook wel zal stellen... ;-)

Duvelke 14 april 2010 11:56

Van haar man waarschijnlijk e? :roll:
djiezes..

Duvelke 14 april 2010 11:57

erg dat er nog zoveel taboe rond haar beroep bestaat.
Waarschijnlijk zouden ze zelf hun eigen dochter nog aan de deur zetten, moest ze voor dat beroep willen kiezen (want het hoort niet :roll:)

funzo 14 april 2010 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 4691745)
erg dat er nog zoveel taboe rond haar beroep bestaat.
Waarschijnlijk zouden ze zelf hun eigen dochter nog aan de deur zetten, moest ze voor dat beroep willen kiezen (want het hoort niet :roll:)

das een feit, en hoer of geen hoer, betalen doe je toch hoor

Steve_M 14 april 2010 13:29

Prachtartikel! De manier waarop er consequent over 'Hot Marijke' wordt geschreven (met als uitschieter: 'Nu ons imago eindelijk verbeterd is, wordt dat tenietgedaan door mevrouw Hot Marijke'), de ronduit degoutante details (Daar kon de prostituee, acht maanden zwanger maar nog altijd actief in haar woning in Knokke, niet mee lachen) ... dames en heren: kwaliteitsjournalistiek in Vlaanderen.

EDIT: en ik blijf er bij, je moet toch maar goesting hebben om hem daarin te hangen. En er dan nog voor te betalen ook. Er moeten zeer eenzame mensen bestaan in dit land. Of mensen met hele vreemde verlangens.

funzo 14 april 2010 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4691921)
en ik blijf er bij, je moet toch maar goesting hebben om hem daarin te hangen. En er dan nog voor te betalen ook. Er moeten zeer eenzame mensen bestaan in dit land. Of mensen met hele vreemde verlangens.

dit kun je zeggen over 99% van de vrouwen boven de 25-30 die je dagelijks tegenkomt

Steve_M 14 april 2010 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door funzo (Bericht 4691930)
dit kun je zeggen over 99% van de vrouwen boven de 25-30 die je dagelijks tegenkomt

Dan ga jij met de verkeerde mensen om ;-) Nu werk ik ook wel in een omgeving waar de meeste vrouwen de kritische leeftijd nog niet bereikt hebben, misschien speelt dat ook mee.

Derk de Tweede 14 april 2010 13:38

We hebben lidgeld betaald staat er in het artikel....:-D

Herr Flick 14 april 2010 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 4691741)
Van haar man waarschijnlijk e? :roll:
djiezes..

euh Duvelke, bij iemand die het dagelijks, met verschillende venten doet, is dat wel een logische vraag.

Zelf als die allemaal braaf hun rubberke gebruiken, bestaat nog altijd de kans, dat dat rubberke niet helemaal zijn werk doet.

Herr Flick 14 april 2010 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door funzo (Bericht 4691833)

Yep, we hebben zelf ooit een kosten baten analyse willen uitvoeren, met het uitgangspunt wat nu eigenlijk het goeiekoopst is...

bij de tituees gaan, kan nu eenmaal voordeliger uitdraaien, ge hebt gegarandeerd waar voor uw geld, ;-) en heel die omslachtige versierprocedure hoeft ook al niet, bovendien geeft die geen garantie tot success...

The hunt is better than the catch, ... misschien gaat het daar wel om. ;-)

filosoof 14 april 2010 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door funzo (Bericht 4691833)

Jij misschien.

Herr Flick 14 april 2010 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4691921)
Prachtartikel! De manier waarop er consequent over 'Hot Marijke' wordt geschreven (met als uitschieter: 'Nu ons imago eindelijk verbeterd is, wordt dat tenietgedaan door mevrouw Hot Marijke'), de ronduit degoutante details (Daar kon de prostituee, acht maanden zwanger maar nog altijd actief in haar woning in Knokke, niet mee lachen) ... dames en heren: kwaliteitsjournalistiek in Vlaanderen.

EDIT: en ik blijf er bij, je moet toch maar goesting hebben om hem daarin te hangen. En er dan nog voor te betalen ook. Er moeten zeer eenzame mensen bestaan in dit land. Of mensen met hele vreemde verlangens.

vooral dat laatste, als ge moet doen voor "vriendschap" kunt ge beter farmville spelen als ge het mij vraagt. ;-)

Zwartengeel 14 april 2010 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 4692003)
vooral dat laatste, als ge moet doen voor "vriendschap" kunt ge beter farmville spelen als ge het mij vraagt. ;-)

Of GTA3. Daar kon je ook virtueel 'naar de hoeren gaan'. ;-)

Steve_M 14 april 2010 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 4692003)

Ik ben het daar volledig mee eens, maar ik vrees dat de realiteit toch anders is. Hoe verklaar je anders die reclame voor die seks-sms'jes 's nachts op tv. Dat wil toch zeggen dat er kneuzen rondlopen die dat effectief gebruiken, hopend op een afspraakje. Crap, ik word treurig als ik er aan denk. :-(

Herr Flick 14 april 2010 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4692006)
Of GTA3. Daar kon je ook virtueel 'naar de hoeren gaan'. ;-)

Ja maar hebt ge daar dan vriendschap, ...

Xenophon 14 april 2010 14:24

Amai, dat wist ik niet dat Marijke zo èèn was.

Zwartengeel 14 april 2010 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4692039)
Amai, dat wist ik niet dat Marijke zo èèn was.

Een naturiste? Je moet tegenwoordig echt van niets meer verschieten, he?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be