![]() |
Meest voorkomend woord op p.be
Af en toe verdwaal ik zo eens van k&k, en kom ik in de boze harde kern van binnenland, maatschappelijke, en van die zever.
Ondanks ik er toch ben, en op l&k geen fluit te beleven valt, lees ik toch eens sommige posts. Daarbij valt me op dat er vele woorden zijn die terugkeren, zodat ik me op den duur afvroeg welk woord er eigenlijk het meeste zal voorkomen in heel dat p.be-archief ;-) Ik heb hier een kleine bloemlezing gegeven in de vorm van een poll. Wat denken jullie wat het meest voorkomende zal zijn? |
Je hebt een fout in je titel geschreven, verdorie nog aan toe! :x
|
Citaat:
Edit: verdoeme ja, iemand verwijzen op dt-fouten, dat ik da vergeten ben... |
"Arm zijn" en varianten heb ik er van tussenuit gelaten, want dat zou wel eens kunnen verwijzen naar 1 persoon ;-)
|
Ge zijt alliens vergeten, ... en uit een ver verleden zouden er wel eens muziekinstrumenten kunnen opduiken ook...
|
Citaat:
|
tetten moet het worden als het het nog niet is.
alhoewel ik liever kontje zie, ma soit, ik ben nie moeilijk zulle. |
PBL-RKT iemand? ;-)
|
Citaat:
|
Het is helaas niet hetgene dat het zou moeten zijn eh.
|
verschaeve, muil, slaan,...
|
allahtonen, Verafstoot,...
|
aan +70000 posts plus alle quotes waar zijn naam in komt, zal " Dronkoers" waarschijnlijk wel het meest voorkomende woord zijn op dit forum?;-)
|
"Ga spelen/vissen/blokskes spelen, want je kent er duidelijk niks van" lijkt me tegenwoordig ook een veel voorkomende "discussie"zin te worden ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ge kunt vragen aan de mods, of den DBA ne query kan draaien op uwe top 20 en dan weet ge het direct.
|
homo lijkt me ook een kanshebber
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be