![]() |
[size=6]Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh!!![/size]
[size=7]Godverdomme! Eikel![/size] zo, dat lucht op. 8) |
[size=7]WHOEEHAAAAFEGETETTTAAAAAAAAAA
TETTEN888888888 WHOEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA[/size] |
"Sunshine, lollypops and... *klap* rainbows..."
|
regenbogen zijn voor jeannetten
|
Naar de anderen :::Dik geziever, == Weet het beter maar houd het voor zich
Zelfkritiek :: en ik ook == Complex in de maak Toekomstig lief :: Braaf zijn == laat de ander mannen gerust Lief :: Ja schat == Diplomatische opmerking Agent in het zicht:: 'k had het nie gezien Agent uit het zicht :: Onozele flik... Schoonmoeder:: :twisted: :twisted: ex schoonmoeder:: :lol: :twisted: :lol: :twisted: :lol: :twisted: Naar dit forum toe:: Bende :idea: :roll: :twisted: :oops: :!: :!: |
Aangenaam, en 't zelfde voor U natuurlijk !
|
[size=6]Beverklever regelnever! :evil:
Gij zijt schever dan een reetkever met zever op de lever!!! :evil: :evil: [/size] :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Even schelden op de borstenloze trut die mij gebuisd heeft op mijn paper!!!
|
1. Die borstenloze trut ben ik.
2. Ik heb geen borsten omdat ik een man ben. 3. Je moet morgen niet meer komen werken. |
[size=7]GRGRGR ! ! !
Job aborted ! [/size] 'k mag weer eens een paar uur extra aan de slag. |
Life sucks
|
Even uithalen naar het stel dat me deze nacht achtervolgde. Zogezegt omdat ik te scherp door de bocht ging. De pipo's begonnen te zeveren dat ik te hard reed en dergelijke, mijn pinker niet gebruikte en nog van die onzin. De snelheid konden ze niet meten. De pinker niet zien want ik was reeds door de bocht voor ze me te zien kregen. De waarheid was dat ze met hun Combi wilden keren en me te laat opmerkten. Ik moest flink remmen en dat deed hen schrikken. [size=7]Dik gezever[/size]
|
Aan die boer met zijn traktor op de N61:
[size=7]KutKammer![/size] [size=6]25kmph op een weg waar ge 80 moogt![/size] [size=2]Neem de volgende keer een binnenweggetje ofzo![/size] ;) :twisted: :roll2: :P |
Citaat:
middenstreepje? Frou Frou? |
Citaat:
'k Vond het alleen grof dat ie daar op de enige grote weg om naar België te raken zomaar wat files zat te creëren! Met al die tegenliggers was er geen mogelijkheid om in te halen... :roll2: [size=7]De Maloot![/size] ;) |
Citaat:
Ik begreep al niet waarom al die auto’s achter mij reden terwijl het baanvak voor mij leeg was. :? [size=6]De kwistenbiebels[/size]. |
[size=4]Allemaal [/size][size=6]RACISTEN ![/size]
Euh, ben ik nu zelf niet aan 't discrimineren of wat ? |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be