![]() |
Verhofstadt eist reactie EU-leiders op verklaringen kerk inzake pedofilie
Ook in het Europees Parlement lijken de pedofilie-affaires binnen de rkk voor beroering te zorgen, zeker wat betreft de onaanvaardbare uitleg die bepaalde kardinalen de wereld in stuurden.(zie link)
Ben toch benieuwd hoe ver men zal gaan. Hopelijk zo ver mogelijk. Mooi initiatief trouwens van Guy Verhofstadt. http://www.hln.be/hln/nl/921/Kanaal-...edofilie.dhtml |
Citaat:
Citaat:
|
Allez, het vaticaan distantieert zich dus zo goed als van zichzelf (want die Bertone is toch de tweede in bevel, na Ratzinger)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik eis een reactie van die bedrieger op de stelling van de eu commisaries dat zijn regeringen griekse truken vd foor hebben toegepast
|
Citaat:
Paniek in zijn burelen! :roll: |
Humor is niet echt uw ding he
vertel eens, waarmee lachen ze zoal in het belgisch leger, buiten BBQ met en zeiken op somaliers |
Citaat:
|
Als de perceptie zo is dat de Kerk zich met geen enkele rechtstreekse dan wel onrechtstreekse wereldse aangelegenheid mag moeien, dan heeft de Staat, die de wereldse aangelegenheden regelt, zich ook niet te moeien met de Kerk. De antiklerikalen onder leiding van Verhofstadt en co moeten dus hun mond houden.
|
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Hier gaat het echter om misdaden die door de kerkleiding onder de mat worden geveegd waardoor de overheid gerechtigd is om op te treden. Deze overheid mag zich gerust vragen stellen bij de afleidingsmanoeuvers die de kerkleiding hanteert. Heeft geen bal te maken met de scheiding van kerk en staat. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder vind ik het dan ook consequent dat de Overheid zich ook dan ook niet moeien met de Kerk, en de geldkraan dicht moet. Ik begin meer en meer voor die piste te kiezen. |
Citaat:
Onderzoek naar misdrijven heeft daar inderdaad niets mee te maken en moet perfect mogelijk zijn. Uiteraard.. |
Hoe irrelevanter Verhofstadt op politiek niveau wordt, hoe wanhopiger hij perscommuniqués en nota's de wereld instuurt.
|
Er zijn wel meerdere hoge pieten in dit land van wie men een verklaring verwacht voor verdachte inmengingen in pedofilie, maar dat gebeurd ook niet...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be