![]() |
Let op als u wat doet ivm met speeltjes in bed
|
ik wil trouwens niet weten wat we ons met dat voorspel met die revolver moeten voorstellen...
|
Dokters en verplegers op spoed, zijn trouwens gewoon vreemde voorwerpen te verwijderen, ... ik heb er ooit eens een een bloemlezing weten geven, ... jongens dan is die kunstpenis nog niet eens ongewoon...
|
Uit de Jackass film
Dokter tegen collega aan de lijn "Esto es un carrito de juguete" :rofl: |
Citaat:
|
Een revolver is geen speeltje.
|
Citaat:
De S&W 617 bijvoorbeeld. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Maar een King Cobra kent iedereen al, een 617 niet.:lol: |
Die vrouw had er zich vast wel wat anders bij voorgesteld toen die vent zei dat hij in haar kut zou schieten.
|
Citaat:
|
In geval van die vrouw: het zou me niet verwonderen dat dit gewoon moord is met voorbedachte rade en dat de dader via deze zwakke uitleg poogde alle kwade opzet te camoufleren.
In geval van die dildo: ik vind het raar dat die dokters zo verbaasd reageerden. Hadden zij dat dan niet gezien in hun scanfoto's? Ze reageerden alsof ze niet wisten wat eruit zou komen. En de patient zal ook wel iets gezegd hebben zekers? Trouwens de gsm en kodacs waren snel in aanslag.:-) |
Citaat:
Dit doen met een geladen wapen is gewoon lomp. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
alhoewel ze wel plezant schieten en ge er ook roulette mee kunt spelen, ;-) maar .22 is wel mijn favoriet kaliber, heb ook met zwaarder spul geschoten, maar het is goeiekoop en vrij accuraat en in de states zou je misschien naar andere varmint kalibers gaan maar in europa is dit toch het populairst. |
Citaat:
Weer eens een voorbeeld van een pipo met een te kleine piemel. Die revolver moet dat compenseren. Wat een idioot. Hier komen geen wapens in huis. Zelfs geen speelgoed. Ik kan écht geen enkele verstandige reden bedenken waarom. |
Volgens het artikel ging het al een tijdje niet meer goed tussen het koppel. Denkt die kerel wss haar neer te knallen en het dan op een bedaccident te laten lijken. Yeah, right
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be