![]() |
Wie zijn de kopstukken in de confederale lage landen?
Citaat:
|
Wat is een SF fan? Sinn Fein-fan of science fiction-fan?
|
Citaat:
|
Citaat:
Met het rommeltje dat we nu hebben ,is er geen nieuwe Nederlandse staat te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlaanderen zal nooit bij kaaskoppenland aansluiten als het aan de bevolking ligt. Die zever van Groot-Nederland, Dietsland, de Lage Landen,... is er enkel bij een paar extremisten en dromers van Nederlands imperialisme. |
Citaat:
elke toenadering tussen nederland en vlaanderen tegenhouden is trouwens ook belgicistisch, net als het verheerlijken van frankrijk. |
Citaat:
:rofl: In wat voor tijden leefde gij eigenlijk nog???? Word eens wakker, we zijn 2010! De tijd dat de belgicistische elites nog aan nationale buurstaten, la douce France dus, gekluisterd waren is voorbij! Die denken nu internationaal over de grenzen van de E.U. heen! Hollanders zijn grote geldimperialisten die vriendelijk zijn tegen al wie of wat hen een duit kan opleveren. Als Vlaming die een onafhankelijk Vlaanderen wenst, heb ik liever de Walen en België dan Holland en z'n aasgieren! Hollanders staan voor mij op hetzelfde niveau als Albanezen en zigeuners. Doet me eraan denken... zou het toeval zijn dat ze ook zo graag met een caravan rondcrossen? |
Hebben we wel partijen nodig in die nieuwe wereld?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De tijden van Onwijze WIllem zijn allang voorbij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be