![]() |
VLD opent het vuur in B-HV; wat daarvan denken
Ja, af en toe is er nog eens een verrassing in de politiek.
De jongere gardes, van welke politieke strekking ook, hebben eigen, meer hedendaagse gedachtes en gevoelens over de dingen. Over wat zit ik hier nu te lullen ? Link: http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=DM2OU5S2 Titel: Open VLD bereid regering te verlaten tekstje met wat kleur: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En neen, ik ben geen CD&V fan. Maar het is duidelijk wat hier het doel en niet de missie van de O-VLD is.
|
Citaat:
Dat zou nogal eens een zaak zijn voor de tsjeven, want het aantal Vlaamse en Franstalige ministers moet gelijk zijn, den eerste Piet niet meegerekend (dat staat in de grondwet). |
Ik lees hier met mijn slecht karakter vooral in dat VLD er alles wil aan doen om het NIET tot een stemming te laten komen.
|
Citaat:
Ik zal mijn vraag eens wat anders formuleren: hoe lang is het geleden dat die van de (k)Open(?) V(?) LD nog eens gedreigd hebben, of zelfs maar het woord in de mond genomen, van ontslag te nemen uit de regering ? Daarom heeft het mij verrast. Ik had dit niet zo verwacht. Gij wel ? Hebt gij dit misschien zien aankomen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
De Haene is een CD&V'er.
Meer moet men daar dus niet achter zoeken. Moest Verhofstadt de job van De Haene aan het oden zijn, was het wel anders geweest. |
Citaat:
melkmuiltje Alexander.... |
Citaat:
rest ook totaal niks. |
beste is afwachten
|
Citaat:
ttz en ook nog dat de VLD zelf de regering zal doen vallen in geval van stemming v de splitsing BHV ... rare jongens die liberalen :roll: |
'T is nen decroo... daarmee is alles toch gezegd?
|
VLD is de communautaire satteliet van CD&V. De partij cirkelt qua communautair opbod nu al een aantal jaar permanent rond CD&V om naargelang het electoraal uitkomt softer en harder uit de hoek te komen.
|
Citaat:
...... tot je een baard hebt tot op de grond ..... ![]() |
Citaat:
Als hij zegt dat het onmogelijk is, dan moeten ze het hem vergeven bij de volgende verkiezingen. Als hij zegt dat het haalbaar is, kunnen ze het hem aanwrijven. Maar dat neemt niet weg dat ik vermoed dat ze het daadwerkelijk gaan doen ook. De regering valt toch als er geen akkoord is, dan doe je het beter zelf, mét een straffe en sympathieke daad. (btw, ik ben wel een vld stemmer) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be