![]() |
Jezus met een erectie?
Dit artikel is gewoon funny. http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/ar...parochie.dhtml
![]() Of het wel of niet een erectie is, don't know, don't care, maar die kerel die dat schilderde moest op zijn minst ook gedacht hebben "he, dat lijkt wel een..." Is dit zelfrelativatie? Zijn wonderen dan toch mogelijk? :) |
de wonderbaarlijke verrijzenis wordt in de moderne tijd wel eens anders geïnterpreteerd.....ja: het ene heeft met het andere te maken.....:-D
|
Citaat:
|
M.a.w, het was een dikke lul.
|
Het Christendom... wat een grap
|
Citaat:
|
K&k
|
Jezus ziet er wel direct een pak heter uit
|
Citaat:
Zo is het kruis eigenlijk symbolisch voor het vrouwelijke geslacht, waar de liefde aan sterft in de geslachtsdaad.....:onfire: En daarom heeft Jezus aan het kruis ( de vagina ) een stijve piemel En dan volgt de zaadlozing ( het offer ) en de (weder) geboorte .... :-D |
Citaat:
|
Ik weet niet de tijd dat ik zal sterven, dus nog even geduld...:-P
|
Jamaar, hoe gaan wij dat weten? T'is maar dat we het meest uitzonderlijke moment van het millenium niet willen missen he.
|
Citaat:
Ik zie de gelijkenis niet echt maar in een kromme geest is alles mogelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zet dat maar in uw nieuwe bijbel als voorspelling, denk niet dat ik er ver af ben. |
Citaat:
Ook de broek heeft een kruis en we kennen de uitdrukking: iemand in zijn kruis tasten. Het kruis is verder ook symbolisch voor de natuur als het vrouwelijke (moeder aarde ), maar overigens ook manlijk voor de zon met zijn stralen. Maar in de volgorde: liefde, kruisiging en wedergeboorte is het het meest voor de hand liggend dat het kruis staat voor de geslachtsdaad. En in die zin is het Jezus-verhaal een herhaling van het Adam en Eva verhaal. Maar bij Jezus is de bruid (Eva) het volk. Het is niets anders dan een verkapte (gesublimeerde) geslachtsdaad. |
Citaat:
|
Citaat:
|
is dat even pech hebben voor jou dat dat niet zo is... :-D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be