![]() |
Turkije kom er maar in
Citaat:
|
verhalen die in deze categorie vallen, kan men ook in europese landen terugvinden.
en eigenlijk zelfs overal. overal gebeurt er wel eens iets dat de verbeelding of het begripsvermogen van de mensen tart. Maar daarom moet natuurlijk niet de ganse bevolking of het complete land zo beschouwd worden. wat een kromme logica hanteer jij. |
Citaat:
|
Welkom, België in de E.U.
Hans Van Temsche= Antwerpenaar
Kim Degelder= Waaslander Ronny Janssen= Limburger Marc Dutroux= Waal België, blijf maar in de E.U. |
Citaat:
ok, eerwraak komt hier niet voor maar duizend en één andere dingen wel. dingen die ook wijzen op achtergesteldheid. bv hoe vaak horen we niet in onze contreien dat jaloerse ex'en elkaar en zelfs hun kinderen afmaken omdat ze het niet verkroppen dat die met een ander gaat. hoe je het draait of keert, ook hierin zit een beetje eerwraak. |
het zijn dezelfde hersenkronkels die tot deze daden leiden.
|
Citaat:
En dit zijn slechts enkele idioten op 11 miljoen man. In Turkije en andere moslimlanden daarentegen komt eerwraak veel en veel meer voor. |
Citaat:
waarom twee maten en gewichten? |
Citaat:
Die "gewone " misdaden gebeuren in Tukrkije OOK, allen komt daar dit soort misdrijven nog eens bij. Doelbewust en met mediplichtigheid van een ARTS een BABY vermoorden, tijdens een familieonderonsje. Dat lijkt me toch van een iets andere orde dan na een op de klippen gelopen relatie/huwelijk, bloed onder je nagels gepest overgaan tot een wanhoopsdaad. Zie je het verscil zo'n beetje? |
maar ja kijk, voor alle duidelijkheid
het is niet omdat ik van leer trek tegen de huichelachtige gedachtes van Cdude, dat ik de problemen in Turkije moet minimaliseren of relativeren. Turkije heeft dus weldegelijk een probleem wat betreft eerwraak of meer in het algemeen de positie van de vrouw in de maatschappij. Maar dit erkennende, ben ik het toch niet eens met de mening van Cdude in de openingspost. Want er ontbreekt iets in zijn gedachtegang. Hij gaat er te simpel over. |
Citaat:
|
Citaat:
De link leidt naar de bron. |
Citaat:
de paar woorden van de topictitel maken uw mening wel duidelijk hoor :roll: |
Ik ben tegen. Hoe meer nationalistische landen, hoe beter.
|
Citaat:
Ok, waarom (met Griekenland in het achterhoofd ben ik wel benieuwd naar de argumenten) |
Citaat:
Het is erg dat 't in Turkije gebeurt maar helaas gebeuren hier ook moorden. |
at Cdude
nee je vergist je, ik ben niet voor turkije in de EU. maar ik ben ook niet tegen Turkije in EU om dezelfde redenen als gij aanhaalt. Dat zijn maar drogredenen en getuigen van een simpele geest. Trouwens, als je geen simpele geest was, zou je niet direct impliceren dat ik voor Turkije in EU ben alleen maar omdat ik mij verzette tegen uw mening. snappie simpele geest! |
de wereld is meer dan zwart wit hé
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Je draait rond de pot want ik vroeg argumenten ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be