![]() |
Vaticaan roept op tot hoger geboortecijfer
Vaticaan roept op tot hoger geboortecijfer
Hallo, reeds 6,7 miljard mondjes. Of hebben ze kinderen nodig voor hun heilige lolly? |
Ze hebben straks een tekort aan mis-dienaars(-resjes)..:roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze preken gerechtigheid, maar ontrekken zich aan het gerecht. Ze preken gelijkheid, maar sluiten vrouwen uit. Ze preken onvoorwaardelijke liefde, maar stellen voorwaarden voor homo's. Ze hebben een motto: gaat en vermenigvuldig u, maar dat geldt niet voor hen zelf. Ze preken nederigheid, en vertelen dan dat alles is gemaakt speciaal voor hen. Ik weet niet wat erger is. Die hypocrisie of de mensen die dat niet zien. |
Lijkt me vrij evident, als andere religies andere geboortecijfers hebben verliest je eigen religie automatisch aan belang, zeker als je dan nog een hoger % afvalligen hebt.
|
Citaat:
:clapping: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zou alleszins beter geweest zijn voor iedereen, ware hij fulltimeschilder geworden. |
Citaat:
Maar God zij dank kunnen beide relaties ook voortreffelijk samengaan met die vlammende liefde. Ongeacht of het nu over een heteroseksuele of een homoseksuele relatie gaat. Of ga jij die liefde afmeten aan het al dan niet in staat zijn om op natuurlijke wijze kinderen ter wereld te brengen? Heteroseksuele koppels die door een foutje van moedertje natuur niet in staat blijken om gezamelijk kinderen te krijgen, kunnen dezelfde oprechte liefde tonen als koppels die hun kroost wél op de traditionele manier op de aarde konden zetten. Net zoals homoseksuele koppels. |
Citaat:
|
Citaat:
Stel Hitler die schildert wat tijdens zijn leven en daardoor komt er iemand aan de macht die misschien twaalf miljoen joden vermoordt. Dan was het slechter voor iedereen inplaats van beter. Pas op he, ik roep daar niet op, gelukkig is het zo niet gelopen. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zien we hier een patroon? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be