![]() |
Man arrested at Large Hadron Collider claims he's from the future
Citaat:
|
Ik reis in ieder geval naar het CERN van het verleden om een communist chocolate hellhole te voorkomen, dat spreekt voor zich.
|
Communist chocolate hellhole ... Sounds like fuckin' Belgium to me, baby.
|
Oké, wacht even, weten we eigenlijk wat dat is, een communist chocolate hellhole? Even ontleden:
Communistisch: iedereen is gelijk. Chocola: zijn vrouwen dol op. Hellhole: is heet. Dus in een communist chocolate hellhole stikt het van de hete vrouwen die dol zijn op iedereen. Nou, waar wachten we nog op, knallen met die deeltjes! |
Die kerel komt van de toekomst om te voorkomen dat de wereld ontploft, dus zou het moeten zijn dat in de toekomst die wereld ontploft is. Dus zou hij niet bestaan. Oftewel is hij van de toekomst, heeft hij eens gecheckt hoe het eruit zag binnen paar jaar en zag hij niks, dus is hij in het verleden geweest, hier om het te voorkomen. Zijn plan is mislukt, dus kunnen we zijn maten verwachten.
|
Ik wil ook wel eens naar het verleden gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Om te zien welke fouten ik gemaakt heb en om ze goed te maken :-o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat?
Tijdreizen is niet mogelijk omdat je dan sneller dan het licht moet gaan? Oei... :? Maar als je het licht dan effe stilzet, dan kan je toch lekker in de tijd slenteren zonder problemen? Wetenschappers brengen licht minuut lang tot stilstand http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetensc...tilstand.dhtml Citaat:
|
En trouwens :
:cheer: Heftruck :cheer: |
Je moet dan wel een thermisch pak aantrekken. Want in een Bose Einstein Condensaat is het behoorlijk koud.
|
Citaat:
|
Nu nog een wetenschapper vinden die in Brussel de auto's tot stilstand kan brengen als het verkeerslicht op rood staat. Bij bepaalde auto's schijnt dat niet te lukken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom denk je dat BDW zo afgevallen is, toen hadden ze nog geen fritkotjes hé...:-D |
dubbel...stomme pc :roll:
|
't Licht 1 minuut afzetten ? Ik heb daar simpele knopjes voor, naast de deur...en 't duurt véééél langer als ik 't wil... :twisted:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be