Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   test je karakter (https://forum.politics.be/showthread.php?t=13755)

The Paulus Experience 12 mei 2004 23:48

http://www.psycho-test.net/

neemt ongev. 10 minuten in beslag.

Bobke 13 mei 2004 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience
http://www.psycho-test.net/

neemt ongev. 10 minuten in beslag.

Afgekeurd omdat het E-mail adres moet opgegeven worden.
Ik krijg al spam genoeg.

Brabo 13 mei 2004 00:16

Wat een nonsens.

Vraag: "Hebt u na een bijeenkomst moeite om in slaap te vallen omdat hetgeen u gehoord en gezien hebt door uw hoofd blijft spelen?"

Samenvatting van je temperament: "Prikkels en signalen blijven lang nawerken. Als Brabo bijvoorbeeld een bijeenkomst heeft bijgewoond dan blijft hetgeen hij gehoord en gezien heeft nog lang door zijn hoofd spelen."

Na deze samenvatting van wat je zelf aangeduid hebt, is er een ook een stukje waar men alle antwoorden gebundeld heeft die je niet aangekruist hebt (onder de noemer "Aanvullende gegevens").

Ik ben dus bijzonder onder de indruk. Toch prefereer ik nog steeds de testen waarbij men enkel wat vleiend algemeen geleuter krijgt: zo merk ik tenminste niet dat ik ergens een verkeerd vakje aangekruist heb.
Afijn, ik wacht vol spanning op de "volledige en meer preciese (sic) beschrijving" die me beloofd is. Grappig was het tot hiertoe in ieder geval wel.

Aan Bobke: Heb jij nog geen apart adres voor dit soort spam?

P.S. Om de één of andere reden doen dit soort psychologische testjes mij steeds een beetje hieraan denken.

Bobke 13 mei 2004 00:44

Aan Brabo;
Nee, ik heb geen behoefte aan dat soort onzin.
Als ik uw post lees doet het mij denken aan waarzeggerspraktijken.
Vooral omdat het voorlopig gratis is. 8) :wink:

Herman Desmedt ©HD 13 mei 2004 01:54

Volledig akkoord dat dit de zoveelste pseudo-rommel is !

Rogier 13 mei 2004 08:17

Heb meegedaan, viel nogal mee en leek goed met mijn persoonlijkheid overeen te komen. Gnothe seauton/ ken uzelf :P .

Voor zulke zaken gebruik ik ook een ander e-mail addres. Altijd nuttig om moeilijkheden te vermijden. voor de liefhebbers. www.perso.be is erg geschikt, of www.alinto.com

Mvg. Rogier

The Paulus Experience 13 mei 2004 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Aan Brabo;
Nee, ik heb geen behoefte aan dat soort onzin.
Als ik uw post lees doet het mij denken aan waarzeggerspraktijken.
Vooral omdat het voorlopig gratis is. 8) :wink:

Het is gewoon nogal algemeen geformuleerd.
't is dan ook niet mogelijk een karakterschets op 10 minuten via internet te maken hé :wink:
In dat opzicht heeft het wat weg van waarzeggerij: er zal uiteindelijk wel wat tussenzitten dat toevallig juist is, maar je moet het zelf zo willen interpreteren.
't is wel geestig.
zo ben ik ....

Citaat:

Waarschijnlijk is Paulus intelligent en heeft hij een analytische en wendbare geest, die zeer snel van het ene onderwerp op het andere springt. Er is een goede kans dat hij de meeste andere mensen maar dom vindt, of dat hij hun intelligentie in elk geval van een mindere soort vindt.
nogal hautain (maar met recht) :lol:

Rogier 13 mei 2004 09:03

Voor de liefhebbers

Citaat:

Rogier is een vriendelijke persoon, die een harmonieus samenleven met anderen veel belangrijker acht dan het streven naar status en macht. Hij heeft er geen behoefte aan de baas te spelen of de vedette te zijn.Hij heeft beslist geen macho-allures. Rogier houdt het midden tussen een introvert en een extravert. Rogier is een uitstekende psycholoog, die zich goed kan inleven in de situatie van een ander. Hij is dan ook een uitstekend raadgever waarbij men altijd terecht kan. Rogier is bescheiden en plaatst zichzelf niet op de voorgrond, hem zul je ook nooit horen bluffen. Hij is niet uit op status en prestige. Van alle psychologische types uit ons psycho-test systeem beschikt Rogier over het grootste gevoel voor humor, omdat hij zichzelf het beste weet te relativeren.
De rest van de tekst gaat over het zelfde in andere bewoordingen.

Dus jongens waar wacht je op !!! Ergens een probleem, Rogier lost het wel op. 8) [size=6]Was het maar waar !!! :lol: [/size]

Mvg. Rogier

The Paulus Experience 13 mei 2004 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rogier
Voor de liefhebbers

Citaat:

Rogier is een vriendelijke persoon, die een harmonieus samenleven met anderen veel belangrijker acht dan het streven naar status en macht. Hij heeft er geen behoefte aan de baas te spelen of de vedette te zijn.Hij heeft beslist geen macho-allures. Rogier houdt het midden tussen een introvert en een extravert. Rogier is een uitstekende psycholoog, die zich goed kan inleven in de situatie van een ander. Hij is dan ook een uitstekend raadgever waarbij men altijd terecht kan. Rogier is bescheiden en plaatst zichzelf niet op de voorgrond, hem zul je ook nooit horen bluffen. Hij is niet uit op status en prestige. Van alle psychologische types uit ons psycho-test systeem beschikt Rogier over het grootste gevoel voor humor, omdat hij zichzelf het beste weet te relativeren.

Dus jongens waar wacht je op !!! Ergens een probleem, Rogier lost het wel op. 8) [size=6]Was het maar waar !!! :lol: [/size]

Mvg. Rogier

http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=15086 :wink:

Rogier 13 mei 2004 10:14

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rogier
Voor de liefhebbers

Mvg. Rogier

http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=15086 :wink:

Er zijn natuurlijk een aantal mensen die over dezelfde gaven beschikken (50%)# :P , er zijn mensen (50%)* 8O die minder vatbaar zijn voor mijn biezondere gaven en er zijn er ook die helemaal niet vatbaar zijn....
Het vervelende is dat mijn aandacht vaak gaat naar die laatste groep :roll:

# mannen
* vrouwen

Griffin 13 mei 2004 16:23

Citaat:

Griffin is bijzonder taalbewust, en heeft een grote verering voor het woord. Hij heeft er een hekel aan een brief met taalfouten te ontvangen. Zelf is hij iemand die een tekst te schrijven, omdat hij constant zijn woorden wikt en weegt, erom bezorgd om zijn gedachten zo precies mogelijk te formuleren.
Het klopt wel, maar die laatste zin begrijp ik helemaal niet ;)

Citaat:

Griffin is een typische avond-mens.
Al lijken dagen soms voor 95% ochtenden te zijn ;)

Dies 13 mei 2004 18:12

Citaat:

Citaat:

Waarschijnlijk is Paulus intelligent en heeft hij een analytische en wendbare geest, die zeer snel van het ene onderwerp op het andere springt.

:wink:

The Paulus Experience 13 mei 2004 18:26

Citaat:

Er is een goede kans dat hij de meeste andere mensen maar dom vindt, of dat hij hun intelligentie in elk geval van een mindere soort vindt.
:wink:

Dies 13 mei 2004 18:28

Intelligentie van een mindere soort, dat klinkt wel een beetje als Guderian anders vind ik. :D

The Paulus Experience 13 mei 2004 18:30

:) ik ben dan ook een gewetenloze schurk eh...

Griffin 13 mei 2004 19:00

Citaat:

Volgens mij hebt gij gewoon mijn uitslag gepikt! :P :twisted:

Dies 13 mei 2004 19:53

@ Griffin: http://users.pandora.be/patrickdepinguin/

Griffin 13 mei 2004 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dies

Cool, dat is waarschijnlijk een verre neef van mij, ik ben Griffin de Pinguin ;) :P :mrgreen:

The Paulus Experience 13 mei 2004 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:

Volgens mij hebt gij gewoon mijn uitslag gepikt! :P :twisted:

zie je hoe gewetenloos ik ben :wink: :P

Nr.10 14 mei 2004 00:40

Citaat:

Van alle psychologische types uit ons psycho-test systeem beschikt Nr.10 over het grootste gevoel voor humor, omdat hij zichzelf het beste weet te relativeren.
Dit zijn dingen die een mens graag hoort :wink:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be