Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Scouts en deelnemers trouwpartij knokken in Zaventem (https://forum.politics.be/showthread.php?t=137550)

Cdude 18 april 2010 23:52

Scouts en deelnemers trouwpartij knokken in Zaventem

Citaat:

Bij een zware vechtpartij in de Stationsstraat in Zaventem zijn zaterdagnacht omstreeks 2 uur enkele vechtersbazen lichtgewond geraakt. Eén slachtoffer werd door de ziekenwagen overgebracht naar het ziekenhuis.

De problemen ontstonden toen enkele deelnemers aan een allochtone trouwpartij in een feestzaal zich mengden tussen de zowat driehonderd scouts die in de parochiezaal aan de overkant van de straat aanwezig waren op een jinfuif. De situatie dreigde zwaar uit te hand te lopen.

De lokale politie was toevallig samen met aspirant-politiemensen van het Provinciaal Instituut voor Vorming en Opleiding (PIVO) in Asse in de buurt verkeerscontroles aan het uitvoeren. Op die manier waren op korte tijd zowat 25 agenten aanwezig om de ruziemakers uit elkaar te halen. De tussenkomst van de politie maakte duidelijk indruk, want meteen na de interventie keerde de rust terug.
Citaat:

Thijs Daelemans, Aarschot
ik was erbij. Het was een regelrechte aanval! De man die vooraan liep bleef maar roepen: "Que es ce qu'il a fait?" (of hoe je dat ook schrijft) De allochtonen mengden zich niet, ze vielen aan. Stormloop! Details hou ik voor als de politie me uitnodigd voor een verklaring. Gisteren kon ik niet want ik moest naar het ziekenhuis! Ik vraag me af hoe die mensen denken, de leeftijd was tussen de 35 tot 55(!) jaar en ze vielen een zaal binnen waar jongeren van +/- 18 zaten. Laf?

Maarschalk_Zjoekov 19 april 2010 00:00

Kijk, het zit zo :lol:
Een paar vrienden zijn naar buiten gegaan om te roken...ze hadden goed gedronken en wisten niet meer welke zaal van hen was....dus gingen ze naar binnen, toen ze in die fuif binnen waren gingen hun ogen wijd open!
Daarmee dat die gast in Frans riep "blablabla"
Ze waren stomverbaasd, want tijdens hun afwezigheid waren alle gasten getransformeerd in jongeren van 18 jaar, en zij wilden ook meedoen....
Toen ze aan paar jongeren vroegen hoe ze getransformeerd waren kregen ze geen antwoord...dus zoals de traditie zegt, sla een paar man, krijg wat geld, ontvoer de bruid en ga dronken rond rijden in de auto's tot je een plas met water ziet waarin je met iedereen die meedoet kunt zwemmen...:-o:-o

Cdude 19 april 2010 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarschalk_Zjoekov (Bericht 4699760)
Kijk, het zit zo :lol:
Een paar vrienden zijn naar buiten gegaan om te roken...ze hadden goed gedronken en wisten niet meer welke zaal van hen was....dus gingen ze naar binnen, toen ze in die fuif binnen waren gingen hun ogen wijd open!
Daarmee dat die gast in Frans riep "blablabla"
Ze waren stomverbaasd, want tijdens hun afwezigheid waren alle gasten getransformeerd in jongeren van 18 jaar, en zij wilden ook meedoen....
Toen ze aan paar jongeren vroegen hoe ze getransformeerd waren kregen ze geen antwoord...dus zoals de traditie zegt, sla een paar man, krijg wat geld, ontvoer de bruid en ga dronken rond rijden in de auto's tot je een plas met water ziet waarin je met iedereen die meedoet kunt zwemmen...:-o:-o

Tot zover de (vertaalde)verklaring van een der gasten van het huwelijksfeest

Maarschalk_Zjoekov 19 april 2010 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4699768)
Tot zover de (vertaalde)verklaring van een der gasten van het huwelijksfeest

:lol::lol:
Of zoals ze in Oost Europa zeggen,
een huwelijksfeest zonder een gevecht is geen huwelijksfeest :lol::lol:

Oma 19 april 2010 00:52

Nee,nee, die allochtonen waren zo pissed dat ZIJ géén alcohol kregen op dat trouwfeest dat ze dachten dat ze zich op die fuif wel laveloos konden zuipen...bovendien waren ze zo jaloers dat jongeren konden en mochten wat zij niet mochten dat dit genoeg aanleiding was om dan maar op de vuist te gaan...debielen, geen ander woord voor :evil:

Citaat:

Ik vraag me af hoe die mensen denken
NIET!
Dat is ze namelijk �*fgeleerd, indoctrinatie staat gelijk met lobotomie....het zoveelste bewijs..

Maarschalk_Zjoekov 19 april 2010 01:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oma (Bericht 4699805)
Nee,nee, die allochtonen waren zo pissed dat ZIJ géén alcohol kregen op dat trouwfeest dat ze dachten dat ze zich op die fuif wel laveloos konden zuipen...bovendien waren ze zo jaloers dat jongeren konden en mochten wat zij niet mochten dat dit genoeg aanleiding was om dan maar op de vuist te gaan...debielen, geen ander woord voor :evil:

NIET!
Dat is ze namelijk �*fgeleerd, indoctrinatie staat gelijk met lobotomie....het zoveelste bewijs..

correctie: Afrikanen...

Schelfie 19 april 2010 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarschalk_Zjoekov (Bericht 4699813)
correctie: Afrikanen...

Correctie: Noord-Afrikanen...

Maarschalk_Zjoekov 19 april 2010 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie (Bericht 4699959)
Correctie: Noord-Afrikanen...

hoe dan ook :-D
Maar ik ben blij dat wij mekaar begrepen hebben :-D

Mahalingam 19 april 2010 23:17

Was het een Maroc trouwpartij of een Turkse? Dat is mij niet duidelijk.

Maarschalk_Zjoekov 20 april 2010 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam (Bericht 4701741)

it's almost the same :-D:lol:

Xenophon 20 april 2010 01:40

Ach wat! Er wordt eens aan een oor getrokken en een zakdoek gescheurd en men spreekt direct al van een grote vechtpartij.

Trouwens, je weet toch wel hoe die smeerlappekens van de scouts zijn he? Een glas bier en die denken direct dat ze Acela zijn...

Cdude 20 april 2010 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam (Bericht 4701741)

Nobody cares , de trouwparty was nl AAN DE ANDERE KANT VAN DE STRAAT:evil:

Maarschalk_Zjoekov 20 april 2010 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4702109)
Nobody cares , de trouwparty was nl AAN DE ANDERE KANT VAN DE STRAAT:evil:

:lol::lol:

Maarschalk_Zjoekov 20 april 2010 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4701888)
Ach wat! Er wordt eens aan een oor getrokken en een zakdoek gescheurd en men spreekt direct al van een grote vechtpartij.

Trouwens, je weet toch wel hoe die smeerlappekens van de scouts zijn he? Een glas bier en die denken direct dat ze Acela zijn...

Ervaring? :-D

Xenophon 20 april 2010 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarschalk_Zjoekov (Bericht 4702355)
Ervaring? :-D

Nee, de scouts zijn "leve Belgie". Niets voor mij dus.

Ik had het meer voor de Vikingjeugd en het AVNJ.

Maarschalk_Zjoekov 20 april 2010 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4702410)
Nee, de scouts zijn "leve Belgie". Niets voor mij dus.

Ik had het meer voor de Vikingjeugd en het AVNJ.

:-o nooit geweten dat zoiets bestaat (heeft bestaan)

Xenophon 20 april 2010 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarschalk_Zjoekov (Bericht 4702607)
:-o nooit geweten dat zoiets bestaat (heeft bestaan)

Ben je nog een jongeling misschien?

Maarschalk_Zjoekov 20 april 2010 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4702635)
Ben je nog een jongeling misschien?

21 jaar... :roll:

Xenophon 20 april 2010 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarschalk_Zjoekov (Bericht 4703005)
21 jaar... :roll:

Ach, 21. Dan denk je nog dat je onsterfelijk bent en dat je de wereld kan veranderen.

Gaat snel voorbij, geniet er maar van.

Maarschalk_Zjoekov 20 april 2010 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4703027)
Ach, 21. Dan denk je nog dat je onsterfelijk bent en dat je de wereld kan veranderen.

Gaat snel voorbij, geniet er maar van.

Dank u... :-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be