Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Politics.be is een multiculturele forum (https://forum.politics.be/showthread.php?t=137615)

Maarschalk_Zjoekov 20 april 2010 15:03

Politics.be is een multiculturele forum

Reacties?

backfire 20 april 2010 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarschalk_Zjoekov (Bericht 4702976)
Reacties?

Euh, misschien kan je er best een poll aan vasthangen, zodat je je stelling meteen kan staven of begraven.

Maarschalk_Zjoekov 20 april 2010 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4702985)
Euh, misschien kan je er best een poll aan vasthangen, zodat je je stelling meteen kan staven of begraven.

Ik weet niet hoe ik dat moet doen :oops:

backfire 20 april 2010 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarschalk_Zjoekov (Bericht 4702994)
Ik weet niet hoe ik dat moet doen :oops:

:-P

Maar gij! Had dat dan eerst gevraagd!

Bij starten van een nieuwe draad, kan je onder het tekstvak de keuzeknop vinden 'ja, maak er een enquête van'. Als je die keuze aanvinkt, wijst het zichzelf uit. Je hebt dan nog wat opties (anoniem stemmen, ...).

Allé, ik ben benieuwd

Cdude 20 april 2010 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4703008)

Bij starten van een nieuwe draad, kan je onder het tekstvak de keuzeknop vinden 'ja, maak er een enquête van'. Als je die keuze aanvinkt, wijst het zichzelf uit. Je hebt dan nog wat opties (anoniem stemmen, ...).

Allé, ik ben benieuwd

Kan een newbie, die nog niet mag stemmen, een poll openen?

Maarschalk_Zjoekov 20 april 2010 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4703008)

Allé, ik ben benieuwd

Oh, dank je voor de uitleg, maar ik geloof dat ik het nog niet mag doen...ben pas 1 week actief :-)

backfire 20 april 2010 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4703024)
Kan een newbie, die nog niet mag stemmen, een poll openen?

Je moet minstens 100 posts hebben.

backfire 20 april 2010 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarschalk_Zjoekov (Bericht 4703097)
Oh, dank je voor de uitleg, maar ik geloof dat ik het nog niet mag doen...ben pas 1 week actief :-)

Ah bon. Tiens, ik dacht dat het 100 posts waren.
Alleszins: wat wil je nu zeggen met je openingspost?

Maarschalk_Zjoekov 20 april 2010 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4703433)
Ah bon. Tiens, ik dacht dat het 100 posts waren.
Alleszins: wat wil je nu zeggen met je openingspost?

oké >>>
mensen van verschillende afkomst die hun gedachten kunnen delen met ons
een verrijking?
meningen die een objectieve waarheid vormen?
of iets anders?

hurricane 20 april 2010 20:28

Is het niet 'is een multicultureel forum' ?

De vermenging begint duidelijk te worden....

Maarschalk_Zjoekov 20 april 2010 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 4703561)
Is het niet 'is een multicultureel forum' ?

De vermenging begint duidelijk te worden....

We zijn mensen, en mensen horen heel hun leven te leren,
dank u meester, vandaag heb ik iets nieuw geleerd :-D
Kijk, ik twijfelde gewoon :-D
Maar het klinkt mooi ;-)

hurricane 20 april 2010 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarschalk_Zjoekov (Bericht 4703576)
We zijn mensen, en mensen horen heel hun leven te leren,
dank u meester, vandaag heb ik iets nieuw geleerd :-D
Kijk, ik twijfelde gewoon :-D
Maar het klinkt mooi ;-)

Ok, wou je niet op je plaats zetten. Daarvoor ben ik niet lang genoeg naar school kunnen gaan...

On topic : in het verleden waren hier al islamisten die probeerden een 'soort' van dialoog te starten. Het enige waar het toe leidde, was een Kafkaiaanse woordenwisseling :-)

Eigenzinnig 20 april 2010 20:38

Poll lijkt me overbodig..
'Ollanders en vlamingen' zijn er genoeg, echte allochtonen kan je op één hand tellen, de moslimknuffelaars en linkiewinkies niet inbegrepen..

hurricane 20 april 2010 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4703605)
Poll lijkt me overbodig..
'Ollanders en vlamingen' zijn er genoeg, echte allochtonen kan je op één hand tellen, de moslimknuffelaars en linkiewinkies niet inbegrepen..

2

Zyklon B 20 april 2010 20:55

We missen duidelijk de boeddistische spiritualiteit nog.

Het zou liefde spreiden in de harten vol haat van extreem rechtse sociopathische "moslim"haters.

Maarschalk_Zjoekov 20 april 2010 21:04

Ah..oké :-)
ik ben nieuw en ik wist het niet :-P
Maar, goed, dan laten we het maar

backfire 21 april 2010 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarschalk_Zjoekov (Bericht 4703704)
Ah..oké :-)
ik ben nieuw en ik wist het niet :-P
Maar, goed, dan laten we het maar

Nou, nee, het is een interessante vraag. Uiteindelijk kan je na een tijdje wel de politieke, religieuze en maatschappijk (en soms zelfs seksuele) voorkeuren van een forumlid doorgronden op basis van zijn/haar schrijfsels, maar een statistische doorsnede zou wel handig zijn. Of een soort van identiteitsprofiel, waarbij je bepaalde zaken aangeeft, bv etniciteit etc.

Los daarvan: in een ideale wereld zou dit forum een doorsnede moeten zijn van de Vlaamse bevolking, dus met een zeker aantal allochtonen, moslims, etc. Spijtig genoeg vinden vooral zelfverklaarde profeten en trollen (= met opzet opruiende praat komen verkopen) hun weg naar dit forum. Los daarvan zit het hier tjokvol met leuke, aangename en warme gesprekspartners. 8-)

D'ARTOIS 21 april 2010 19:40

Er zitten Belgen en Nederlanders, een enkele Engelsman naar ik begrepen heb plus wat lieden die in de VS verblijven en verder wat mensen die in Allah geloven.
Nu voor wat dat deel betreft is politics.be multicultureel.
Ik heb er verder geen problemen mee en ik dacht de meesten uit het forum niet.

Sjaax 22 april 2010 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4705001)
Nou, nee, het is een interessante vraag. Uiteindelijk kan je na een tijdje wel de politieke, religieuze en maatschappijk (en soms zelfs seksuele) voorkeuren van een forumlid doorgronden op basis van zijn/haar schrijfsels, maar een statistische doorsnede zou wel handig zijn. Of een soort van identiteitsprofiel, waarbij je bepaalde zaken aangeeft, bv etniciteit etc.

Los daarvan: in een ideale wereld zou dit forum een doorsnede moeten zijn van de Vlaamse bevolking, dus met een zeker aantal allochtonen, moslims, etc. Spijtig genoeg vinden vooral zelfverklaarde profeten en trollen (= met opzet opruiende praat komen verkopen) hun weg naar dit forum. Los daarvan zit het hier tjokvol met leuke, aangename en warme gesprekspartners. 8-)

Af en toe komt er een schuchtere moslim. Maar die wordt met een waar bombardement van onaangename berichten bestookt, zodat hij meestal snel de benen maakt.

backfire 22 april 2010 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax (Bericht 4706491)
Af en toe komt er een schuchtere moslim. Maar die wordt met een waar bombardement van onaangename berichten bestookt, zodat hij meestal snel de benen maakt.

Toch nuanceren. Ik dacht dat Porpo en Redwasp moslims zijn en die brengen toch zinnige discussies aan.
En af en toe duikt er eentje op die persé de Koran nog eens wil komen uitleggen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be