![]() |
Politics.be is een multiculturele forum
Reacties?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar gij! Had dat dan eerst gevraagd! Bij starten van een nieuwe draad, kan je onder het tekstvak de keuzeknop vinden 'ja, maak er een enquête van'. Als je die keuze aanvinkt, wijst het zichzelf uit. Je hebt dan nog wat opties (anoniem stemmen, ...). Allé, ik ben benieuwd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleszins: wat wil je nu zeggen met je openingspost? |
Citaat:
mensen van verschillende afkomst die hun gedachten kunnen delen met ons een verrijking? meningen die een objectieve waarheid vormen? of iets anders? |
Is het niet 'is een multicultureel forum' ?
De vermenging begint duidelijk te worden.... |
Citaat:
dank u meester, vandaag heb ik iets nieuw geleerd :-D Kijk, ik twijfelde gewoon :-D Maar het klinkt mooi ;-) |
Citaat:
On topic : in het verleden waren hier al islamisten die probeerden een 'soort' van dialoog te starten. Het enige waar het toe leidde, was een Kafkaiaanse woordenwisseling :-) |
Poll lijkt me overbodig..
'Ollanders en vlamingen' zijn er genoeg, echte allochtonen kan je op één hand tellen, de moslimknuffelaars en linkiewinkies niet inbegrepen.. |
Citaat:
|
We missen duidelijk de boeddistische spiritualiteit nog.
Het zou liefde spreiden in de harten vol haat van extreem rechtse sociopathische "moslim"haters. |
Ah..oké :-)
ik ben nieuw en ik wist het niet :-P Maar, goed, dan laten we het maar |
Citaat:
Los daarvan: in een ideale wereld zou dit forum een doorsnede moeten zijn van de Vlaamse bevolking, dus met een zeker aantal allochtonen, moslims, etc. Spijtig genoeg vinden vooral zelfverklaarde profeten en trollen (= met opzet opruiende praat komen verkopen) hun weg naar dit forum. Los daarvan zit het hier tjokvol met leuke, aangename en warme gesprekspartners. 8-) |
Er zitten Belgen en Nederlanders, een enkele Engelsman naar ik begrepen heb plus wat lieden die in de VS verblijven en verder wat mensen die in Allah geloven.
Nu voor wat dat deel betreft is politics.be multicultureel. Ik heb er verder geen problemen mee en ik dacht de meesten uit het forum niet. |
Citaat:
|
Citaat:
En af en toe duikt er eentje op die persé de Koran nog eens wil komen uitleggen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be