![]() |
Missie Dehaene geslaagd: wat nu?
Dehaene heeft zijn opdracht doorgegeven aan Leterme. Zoals ik u dus tot mijn grote spijt moet mededelen, maar niet tegen alle verwachtingen in (ik heb het genoeg gezegd) is die onnozelaar geslaagd in zijn opdracht.
"Dehaene beschouwt de opdracht die hij op 24 november vorig jaar van de koning kreeg nu als vervuld, maar gaat op vraag van Leterme en de partijvoorzitters nog wel mee aan tafel zitten om de onderhandelaars bij te staan.", zo schrijft Het Laatste Nieuws. " Pour éviter que de nouveaux problèmes se posent �* un stade ultérieur du processus, j’ai fait traduire les solutions proposées en propositions de loi, et ce en relation étroite avec les techniciens des différents partis concernés. Ces propositions de loi constituent un tout qui tend vers un compromis équilibré entre des thèses souvent contradictoires", zo weet Le Soir. En nu? |
Citaat:
|
Ja afwachten he . Hij blijft er nog bij zitten , gelukkig .
Moest hij alles aan Leterme overlaten dan zou alles mislukken . |
Dit artikel lezende, zou ik eerder zeggen "Dhaene gooit den handdoek in de ring"
http://www.tijd.be/nieuws/binnenland...905764-438.art |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
missie geslaagd? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
niet in het echte leven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eerder op de dag waren er al signalen dat de sfeer tijdens de onderhandelingen, die op een geheime plek plaatsvinden, steeds meer gesprannen werd. De Franstalige partijen leken het unaniem eens te zijn dat de voorstellen van Dehaene onevenwichtig zijn en overkomen als een Vlaams eisenpakket. Om 16 uur gingen de onderhandelingen tussen BHV-ontmijner Jean-Luc Dehaene, premier Yves Leterme, de voorzitters van de meerderheidspartijen en de groenen opnieuw van start. Vooraf echter had overleg plaatsgevonden tussen de Franstalige partijen en zij brachten nadien hun grieven over aan de onderhandelaars aan tafel. Dat zou de sfeer hebben vertroebeld. |
O ok, ik vond het. Ja, het zou mooi geweest zijn;-) Maar dat was voor de inhoud van zijn bericht bekend werd. Als hij de handdoek in de ring zou gooien, zou hij ook niet zich nogmaals roeren bij de definitieve onderhandelingen he.
|
Citaat:
En nu staat dit er. http://www.tijd.be/nieuws/binnenland...905764-438.art |
Citaat:
|
Citaat:
Zei Bush ook op een vliegdekschep.... ver weg van Irak :) |
Citaat:
|
letterlijk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be