Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Islamofobie uitgelegd (https://forum.politics.be/showthread.php?t=137642)

Zyklon B 20 april 2010 22:03

Islamofobie uitgelegd

De "moslim" haat uitgelegd:

Men heeft bang van de spirit, krijgers die oorlogen winnen met stokken en stenen tegen een hypermodern leger. Een enkele blik van deze krijgers penetreert hun ziel en de urine vloeit rijkelijk. Deze machtige strijders hebben geen bang van de dood, hun opponent is als de dood voor hen.

Of hoe angst wanhopige haat werd.

Tot zover mijn allesomvattend boek

Cdude 20 april 2010 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zyklon B (Bericht 4703892)

Men heeft bang van de spirit, krijgers die oorlogen winnen met stokken en stenen tegen een hypermodern leger. Een enkele blik van deze krijgers penetreert hun ziel en de urine vloeit rijkelijk. Deze machtige strijders hebben geen bang van de dood, hun opponent is als de dood voor hen.

Als je niets hebt/beseft , heb je ook niets te verliezen.

Zyklon B 20 april 2010 22:39

Wat moet je hebben dan? Een lege materialistische ziel noemt men armoede. Een vals gevoel van waardigheid waar je in geloofd maar in feite ben je leeggeblust, verweven in een web van illusies.

Europahater 20 april 2010 22:44

Citaat:

Haat tegen de islam is perfect begrijpelijk. Gehersenspoelde dolle honden die een moordenaar, pedofiel en kinderverkrachter verheerlijken kunnen inderdaad op weinig sympathie rekenen, en het is nog terecht ook!!!!!!!!!!

Cdude 20 april 2010 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zyklon B (Bericht 4703970)
Wat moet je hebben dan? Een lege materialistische ziel noemt men armoede. Een vals gevoel van waardigheid waar je in geloofd maar in feite ben je leeggeblust, verweven in een web van illusies.

Zyklon B 20 april 2010 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Europahater (Bericht 4703982)
Haat tegen de islam is perfect begrijpelijk. Gehersenspoelde dolle honden die een moordenaar, pedofiel en kinderverkrachter verheerlijken kunnen inderdaad op weinig sympathie rekenen, en het is nog terecht ook!!!!!!!!!!

Het is niet omdat dit je 300ste exacte herhaling is dat het meer indruk maakt.

daiwa 20 april 2010 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zyklon B (Bericht 4703986)
Het is niet omdat dit je 300ste exacte herhaling is dat het meer indruk maakt.

Het is niet omdat het volgens jou de 300ste herhaling is dat het daarom minder waar is.

Maarschalk_Zjoekov 20 april 2010 23:13

Wat kun je zeggen?
Ik heb jongens zien opgroeien zonder vader, hij was gestorven in de Afghaanse oorloog die gesteund werd door de Amerikanen.
Ik heb jongens (17 - 18 jaar) naar Tsjetsjenië zien vertrekken en niet terugkomen...

Die oorlogen begonnen altijd voor "iets" maar op het einde kwam Islam en zette mensen tot haat tegenover iedereen...
Ik ben opgegroeid in die milieu waar jonge gasten naar oorlog vertrokken tegen het extremisme en terrorisme wetend dat ze waarschijnlijk niet terug zouden komen.

Wat mij betreft, Islam en oorlog WIL ik niet zien.

Zyklon B 20 april 2010 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 4704023)
Het is niet omdat het volgens jou de 300ste herhaling is dat het minder waar is.

Zwakzinnigen beginnen na de zoveelste herhaling te geloven dat het waar is. Je bent niet meer dan een slachtoffer.

Zoals ik reeds zei, maakt het geen indruk en word het plots geen waarheid na duizenden herhalingen voor normale mensen.

Cdude 20 april 2010 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarschalk_Zjoekov (Bericht 4704036)
Wat kun je zeggen?
Ik heb jongens zien opgroeien zonder vader, hij was gestorven in de Afghaanse oorloog die gesteund werd door de Amerikanen.
Islam en oorlog WIL ik niet zien.

Ola ola , bedoel je niet de Russische oorlog tegen de Afghanen?
Had de US geen stingers geleverd zat de USSR er nog burgers te verminkmoorden. :twisted:

Zyklon B 21 april 2010 18:07

De feiten van het boek worden niet ontkend. Zelfs de die hard haters kunnen er niet omheen zonder zich belachelijk te maken dus zwijgen ze wijselijk.

Xenophon 21 april 2010 18:28

Citaat:

Ik vind het wel goed, je boek.

Misschien een voorwoord in verwerken?

Sus Iratus 21 april 2010 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zyklon B (Bericht 4705695)
De feiten van het boek worden niet ontkend. Zelfs de die hard haters kunnen er niet omheen zonder zich belachelijk te maken dus zwijgen ze wijselijk.

Is het al bij u opgekomen dat men de 'feiten' van uw boek van een dusdanig belachelijk gehalte vindt dat men die liever zonder commentaar ter leering ende vermaeck laat staan?

Zou dat mogelijk zijn Zeikstraal aka Zyclown B?

Zyklon B 21 april 2010 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4705753)
Is het al bij u opgekomen dat men de 'feiten' van uw boek van een dusdanig belachelijk gehalte vindt dat men die liever zonder commentaar ter leering ende vermaeck laat staan?

Zou dat mogelijk zijn Zeikstraal aka Zyclown B?

Op de man spelen ipv de feiten. Punt bewezen.
Die gozers ken ik niet.

SDX 21 april 2010 18:43

'Feiten'?

WhoeHAaaahaaaa....

Zyklon B 21 april 2010 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 4705769)
'Feiten'?

WhoeHAaaahaaaa....

Weerleg ze.

Sus Iratus 21 april 2010 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zyklon B (Bericht 4705766)
Op de man spelen ipv de feiten. Punt bewezen.
Die gozers ken ik niet.

Welke feiten? U bedoelt toch zeker niet het gebroebel dat uit uw toetsenbord vloeide ten gevolge van een overdosis geïnhaleerd gekristalliseerd blauwzuurgas?

Zyklon B 21 april 2010 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4705774)
Welke feiten? U bedoelt toch zeker niet het gebroebel dat uit uw toetsenbord vloeide ten gevolge van een overdosis geïnhaleerd gekristalliseerd blauwzuurgas?

Verklaar dan je eigen bang konijn zijn?

Sus Iratus 21 april 2010 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zyklon B (Bericht 4705780)
Verklaar dan je eigen bang konijn zijn?

U verwart 'angst' met 'walgen van'.

Zyklon B 21 april 2010 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4705798)
U verwart 'angst' met 'walgen van'.

Walgen uit angst.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be