![]() |
Amerikaanse werknemers gezondste van de wereld.
De anti-Amerikanisten zullen het niet graag horen.
Volgens een studie WHO zijn de Amerikaanse werknemers de gezondste van de wereld. Het fabeltje van de hamburger en donnut vretende Amerikaan is hiermee de wereld uitgeholpen. De Belgen bengelen aan het staartje. Zij zijn geplaagd door werkstress en roken en drinken te veel. Bron: (kanaalZ) |
Er is inderdaad teveel druk in onze samenleving en dat zorgt ervoor dat we onderuit gaan, zeker als je nogeens je belastingen krijgt en beseft dat je een heel jaar voor niks hebt gewerkt.
|
Citaat:
|
Zijn die met twee jobs ook meegerekend ?
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze hebben een boek. Ik had een artikel met interessante statistieken maar vind het niet terug
eerste hoofdstuk boek: Citaat:
|
Citaat:
By the way Amerikaanse sociologen lijden aan de ziekte van de politieke correctheid.(Lees:"Why Jonnhy can't think,a professor's priesthood(whitaker)) |
Geef eens een link naar die studie van het WHO aub. Eens zien waar het om gaat.
|
Ah, wat leuk.
Dat ze nog langen mogen leven om te werken. Or some other shit. |
Citaat:
Ik weet niet of er al iets op internet staat maar zie momenteel Kanaal Z Of morgen in de kranten mss. |
Misschien wordt er gewoon gemeten hoe vaak werknemers zich ziek melden. De media kan daar van alles van maken.
|
Mijn god! Dit is zodanig wereldschokkend dat ... dat ...
Who gives a fuck? |
Ex-military leaders: Young adults 'too fat to fight'
Een carriere in de grootst groeiende amerikaanse industrie kunnen ze dus op hun dikke pens schrijven. http://www.cnn.com/2010/HEALTH/04/20...ex.html?hpt=C2 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Levensverwachting volgens de VN (2005-2010):
België: man = 76.5 vrouw = 82.3 VS: man = 75.6 vrouw = 80.8 Wereld (gemiddeld): man = 65.0 vrouw = 69.5 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...ife_expectancy |
Citaat:
Onze kranten zijn al zo links en poco als de pest. waarschijnlijk zal de studie van de WHO dan ook gecensureerd worden dooronze kranten. |
Citaat:
Citaat:
Mooie figuur trouwens die daarbij staat: 15% van de GDP spendeert de VS aan gezondheidszorg, tegenover 10% voor de andere geindustrialiseerde landen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be