![]() |
Bart Tommelein is duidelijk over deadline BHV
In Villa Politika is den Tommeldinges de enige liberaal die duidelijk is:
als er geen akkoord is, dan zullen wij het wetsvoorstel stemmen. Hij liet verstaan dat de VLD de regering niet zou verlaten. Trut Linda De Win was natuurlijk niet genoeg bij de pinken, om dan te vragen of dit betekent dat de open VLD dan de onderhandelingen zou verlaten, in afwachting van die stemming (ergens in mei ...). Leuke tijden. |
tommelein is enkel federale fractievoorzitter.
het is Decroo die het laatste woord heeft. en als ze hun geloofwaardigheid willen behouden, is het best dat de VLD de federale laat vallen. |
Nog enkele weken uitstel dus.
|
Citaat:
Maar toch een redelijk hoge pief binnen die roversbende. |
De Sociale Partners dringen aan op een beetje spoed, en 'een compromis'.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...21_sociaal_BHV |
Citaat:
als VLD haar geloofwaardigheid wilt behouden, moeten ze morgen/vannacht de federale regering laten vallen. sp.a en groen! zullen zekers niet in de federale stappen of ze krijgen slaag van de kiezer. maw het is aan de Franstalige partijen om te beslissen wat ze gaan doen. |
Citaat:
|
Tommelein, vanonder welke steen komt die gekropen....
|
Citaat:
|
Citaat:
Indien de open VLD morgen, bij gebrek aan een akkoord, zou zeggen dat ze de stekker uit de onderhandelingen trekt, en gewoonweg afwacht tot het moment daar is dat het wetsvoorstel voor zal liggen in de kamer, in de maand mei: dan zal ik dit wel toejuichen. |
Citaat:
Paricia Ceyssens was in Villa Politica toch heel wat kordater: ze zei dat een niet-oplossing voor BHV een 'heel groot probleem' zou zijn... Ik geloof nog altijd dat VLD het dreigement uit de regering te stappen meent... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hmmm, in het surrealistische land bij uitstek is natuurlijk véél mogelijk. |
Citaat:
|
Ik zie eigenlijk ook niet direct in waarom ze uit de federale regering moeten stappen nadat de deadline is verstreken. Dan worden de onderhandelingen gewoon stopgezet en gaan we stemmen. Dat lijkt me toch logisch?
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be