![]() |
OPen VLD stapt uit federale regering...
Dat het zover moet komen... de vlamingen worden gered van de lafhartige tjeven door de pvv-ers :-D
Ik vraag mij wel af warom ze niet gewacht hebben tot 4 uur; dan konden ze eerst Leterme zien afgaan en nadien uit de regering stappen link: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw..._standpunt_VLD |
Is nice, me likes. Meer chaos please...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu wordt het eerst ernstig !
Nu kan er echt onderhandeld worden. Benieuwd hoe de Vlaamse partijen zich gaan gedragen.(eendrachtig) |
Citaat:
|
Citaat:
8-) |
Citaat:
|
hoera
wat gaat Albert verzinnen om het ontslag van Leterme II uit te stellen? een koninklijke therapeut?? |
Welke invloed heeft dit op verschillende regeringsbeslissingen? (bijvoorbeeld langer openhouden van de kerncentrales)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat zo: Er wordt lang gepraat; BHV wordt gestemd; O-VLD treedt weer toe (natuurlijk na lang onderhandelen); Leterme II gered. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier ga ik vanavond nen extra druppel op drinken zie, ...
|
Open Vld laat zich tenminste niet chanteren door dat gezeik over het voorzittersschap van Europa.
|
Citaat:
|
toch een beetje dom hoor. ze hadden beter gewoon gezegd dat ze het wetsvoorstel tot splitsing BHV gingen agenderen en dat het maar aan de anderen is om eventueel uit de regering te stappen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be