Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Hakbars – Vrije Wereld: 1-0 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=137689)

Cdude 22 april 2010 11:42

Hakbars – Vrije Wereld: 1-0

Citaat:

De Deense cartoonist Kurt Westergaard nokt ermee. Vanaf nu dus nooit meer zijn onschuldige spotprentjes in de Deense krant Jyllands-Posten. "Er zijn nu teveel mensen die door mijn cartoon in een isolement moeten leven'', aldus Westergaard. Hoe men het ook wendt of keert, hoe men dit ook wikt en weegt: dit is toch wel keiharde winst voor vrijheidsbedreigende, middels bedreigingen en geweld anderen een volstrekt debiele moraal opleggende islam. Toch geinig: ofschoon westerse legers die lui waar dan ook ter wereld compleet in de pan hakken, doen WIJ hier thuis toch doodleuk wat ZIJ willen.
Update: En het is al 2-0.
Citaat:

"South Park" airs censored episode after threat
http://news.yahoo.com/s/nm/20100422/...thpark_muslims

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven....html#comments

Sus Iratus 22 april 2010 12:00

Het zoveelste bewijs dat de 'methode Chamberlain' het probleem alleen maar erger maakt. Geef je ze een vingernagel, pakken ze je vinger. Geef je ze een vinger, nemen ze je hand. Geef je ze een hand, rukken ze je arm af, en geef je ze een arm, zijn ze zo vriendelijk je keel over te snijden.

De hoogste tijd dat men de barricades beklimt om dit soort islamitische achterlijkheid een halt toe te roepen. Vreedzaam als het kan, met andere middelen als het moet.

Zyklon B 22 april 2010 12:06

Als je joden dat mogen, mogen de islamieten ook censureren :lol:

Sus Iratus 22 april 2010 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zyklon B (Bericht 4706986)

Ja maar meester, hij doet het ook....

Zyklon B 22 april 2010 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4707006)
Ja maar meester, hij doet het ook....

Even de hypocriete "vrije wereld" toelichten ;-)

Sus Iratus 22 april 2010 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zyklon B (Bericht 4707011)
Even de hypocriete "vrije wereld" toelichten ;-)

Islamieten hebben niks te censureren en joden ook niet. Simpel zat. Dat doen ze maar in hun thuislanden, maar niet hier.

Zyklon B 22 april 2010 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4707023)
Islamieten hebben niks te censureren en joden ook niet. Simpel zat. Dat doen ze maar in hun thuislanden, maar niet hier.

Blijkbaar is niemand het met je eens want het gebeurd.

Sus Iratus 22 april 2010 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zyklon B (Bericht 4707038)
Blijkbaar is niemand het met je eens want het gebeurd.

Toch wel: http://www.spitsnieuws.nl/archives/b...criminati.html

Zyklon B 22 april 2010 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4707514)

Goed nieuws.

Savatage 22 april 2010 16:28

Allé, het is al weer te zien uit welk geloof de extremisten naar voren springen om de vrijheid van meningsuiting tegen te werken.

Hilarische aflevering van South Park trouwens :-)

Sus Iratus 22 april 2010 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4707514)

Ik vraag me trouwens af of er naar aanleiding van deze gerechtelijke uitspraak al woedende joden overal ter wereld auto's en vlaggen ritueel in brand aan het steken zijn en het straatmeubilair aan het slopen zijn.
Of is zulks enkel voorbehouden aan het zootje ongeregeld dat een zwarte steen aanbidt?

Cdude 22 april 2010 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4707701)
Ik vraag me trouwens af of er naar aanleiding van deze gerechtelijke uitspraak al woedende joden overal ter wereld auto's en vlaggen ritueel in brand aan het steken zijn en het straatmeubilair aan het slopen zijn.
Of is zulks enkel voorbehouden aan het zootje ongeregeld dat een zwarte steen aanbidt?

Niet dat ik het goedkeur maar zij doen het tenminste openbaar.
Ik durf wedden dat er nu al aan US touwtjes getrokken wordt om op achterbakse wijze diplomaten te beinvloeden

alice 22 april 2010 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zyklon B (Bericht 4706986)

Nee, dat mogen Islamieten dus niet.
U kunt uzelf als gelovige beperkingen opleggen, maar anderen, ongelovigen of andersgelovigen dus niet.
Hier moet u en anderen met u de spelregels van de vrije samenleving accepteren, dus mogen bij cartoons tekenen , ook over Mohammed, en islam bekritiseren.
"Je Joden" sprekt daar enige fobie tegenover Joodse mensen uit?
Beetje racist misschien?;-)

freespirit 22 april 2010 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4706962)
Het zoveelste bewijs dat de 'methode Chamberlain' het probleem alleen maar erger maakt. Geef je ze een vingernagel, pakken ze je vinger. Geef je ze een vinger, nemen ze je hand. Geef je ze een hand, rukken ze je arm af, en geef je ze een arm, zijn ze zo vriendelijk je keel over te snijden.

De hoogste tijd dat men de barricades beklimt om dit soort islamitische achterlijkheid een halt toe te roepen. Vreedzaam als het kan, met andere middelen als het moet.

Vreedzaam lukt blijkbaar niet, dat hebben we nu al dertig jaar geprobeerd. Als de andere kant niet openstaat voor enige diplomatische cultuur of onderhandelingsgeest, dan heeft een softe of afwachtende aanpak geen zin. We moeten redden wat er te redden valt en onze Europese Verlichtingscultuur vrijwaren. Ik vrees dat dit niet zal gaan zonder harde aanpak (ook niet mijn eerste keuze), maar het kan niet anders. Desnoods moeten we de fanatieke mohameddanen manu militari terug over de Bosporus en de Straat van Gibraltar jagen en ervoor zorgen dat ze nooit te veel invloed in (West-)Europa zullen krijgen. We kunnen het simpel stellen: wie zich aanpast, integreert en zijn godsdienstbeleving tot de privé-sfeer beperkt mag gerust blijven; de anderen moeten oprotten en gaan beter terug in de woestijn wonen met hun eigen regeltjes.

den dinges 23 april 2010 00:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freespirit (Bericht 4707787)
Vreedzaam lukt blijkbaar niet, dat hebben we nu al dertig jaar geprobeerd. Als de andere kant niet openstaat voor enige diplomatische cultuur of onderhandelingsgeest, dan heeft een softe of afwachtende aanpak geen zin. We moeten redden wat er te redden valt en onze Europese Verlichtingscultuur vrijwaren. Ik vrees dat dit niet zal gaan zonder harde aanpak (ook niet mijn eerste keuze), maar het kan niet anders. Desnoods moeten we de fanatieke mohameddanen manu militari terug over de Bosporus en de Straat van Gibraltar jagen en ervoor zorgen dat ze nooit te veel invloed in (West-)Europa zullen krijgen. We kunnen het simpel stellen: wie zich aanpast, integreert en zijn godsdienstbeleving tot de privé-sfeer beperkt mag gerust blijven; de anderen moeten oprotten en gaan beter terug in de woestijn wonen met hun eigen regeltjes.

Probleem is dat die hier al van een heleboel dingen eigenaar geworden zijn. In beslag nemen dus ?

filosoof 23 april 2010 00:41

Citaat:

Vreedzaam lukt blijkbaar niet, dat hebben we nu al dertig jaar geprobeerd.

USA & C° hebben al "vreedzaam" Irak (een ware genocide daar), Lybië en Afghanistan gebombardeerd. Is dat nog niet genoeg voor jouw "diplomatische cultuur of onderhandelingsgeest"?

alice 23 april 2010 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4708587)
USA & C° hebben al "vreedzaam" Irak (een ware genocide daar), Lybië en Afghanistan gebombardeerd. Is dat nog niet genoeg voor jouw "diplomatische cultuur of onderhandelingsgeest"?

Is de situatie in Vlaanderen daar verantwoordelijk voor?
Wat zeur je dan?

artisjok 23 april 2010 20:37

Citaat:

Dit zal toch niet veel avance zijn.

Het zijn inderdaad die fanatieke Moslims die het probleem zijn.
Je mag nog alle Moslims buitenzetten. Het risico blijft dat er een paar fanatieke binnen geraken die de missie op zich genomen hebben om de "vijand" om te brengen.

den dinges 23 april 2010 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 4710219)

Het zijn inderdaad die fanatieke Moslims die het probleem zijn.

Tot zover zijn wij akkoord.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be