![]() |
in een ander land
""We dreigen in ander land terecht te komen" zegt Meneer Maingain.
Beste Ollie, Dat is nu net wat wij hopen, in een ander land terecht komen, waar we niet voortdurend worden getreiterd door een paar onbenullen die niet over de elementaire hoffelijkheid beschikken om een beetje rekening te houden met hun nieuwe buren. |
Het doet altijd pijn voor een meester wanneer hij door slaven met zijn rug tegen de muur gezet wordt.
|
Als er nu één provinciaal kneutertje rondloopt , dat is het wel Mangain met zijn 'dorpse' agenda..
|
Maar hij heeft potverdekke gelijk, den Ollie !
Vanmorgen ben ik in een ander land wakker geworden !! Ik trok één oog open, en dacht : dus er kunnen in dit land geen legale federale verkiezingen meer georganiseerd worden... En ik trok mijn andere oog open en dacht : dus leef ik nu in een confederaal land... |
Echt waar...jullie zitten er echt een beetje naast! Er staat nog steeds BELGIË op dat bord bij de grens. En juist het feit dat zoveel Vlamingen die eeuwige frictie zo blijven verheerlijken als een ''geweldig compromissenland'', maakt juist dat dat bord er nog vele honderden jaren zal staan :)
|
Citaat:
|
Er zijn er nog van 'mijn gedacht' :
Citaat:
|
Citaat:
Kunnen we Brussel eens bespreken zoals het moet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoeveel keer hebben ze dat al niet gezegd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be