![]() |
De Telegraaf: Ook nonnen vergrepen zich aan kinderen
![]() AMSTERDAM - Ook katholieke nonnen hebben zich aan kinderen vergrepen. Dat meldt het NRC Handelsblad. Op de redactie van de krant en van de Wereldomroep hebben zich sinds eind februari 29 misbruikte vrouwen gemeld. Tien van hen zeggen dat ze door een priester zijn misbruikt. De andere vrouwen zeggen misbruikt te zijn door nonnen. Het klimaat in kindertehuizen van zusterordes zou volgens getuigen 'hardvochtig' zijn geweest. Bruut geweld en vernederingen zouden hiervan het gevolg zijn geweest. Bij een weeshuis in Sittard zou een kind door twee nonnen in de houdgreep zijn genomen toen het weigerde havermoutpap te eten. Toen de pap naar buiten kwam, werd het kind gedwongen haar eigen braaksel op te eten. http://www.telegraaf.nl/binnenland/6..._nonnen__.html |
Wat is de meerwaarde van de foto's bij je artikels?
|
Dat weet ik niet, mogelijk dat het daardoor beter tot de verbeelding spreekt waar het precies over gaat.
|
Citaat:
|
Ik moet mij aansluiten bij ArjanD wat betreft de afbeeldingen. Een tekst gevuld met afbeeldingen is altijd beter. Als ik heel lange teksten schrijf waarin ik iets moet uitleggen dan probeer ik er ook veel afbeeldingen in te steken ;-)
Maar dat terzijde. Het blijft uiteindelijk maar een klein tekstje over nonnen, hollandse dan nog wel. |
Citaat:
Of zijn alle nonnen schuldig? |
Citaat:
Deze foto's geven geen meerwaarde of verduidelijking aan het artikel. Zie ook reactie SDX. Persoonlijk vind ik ze beetje "betuttelend" |
Citaat:
|
Citaat:
Niet doen jongen, ik ben gewoon een onbenullig oninteressant islambashertje, kan niet tippen aan jouw hoogstaande bijdragen en 'geeducteerde' persoonlijkheid. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Nee, jij doet dat liever bij anderen blijkbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Álle moslims; NEE, ze zijn zelf slachtoffer! Doe jij trouwens ook maar eens af en toe aan zelfreflectie, kan geen kwaad! |
Citaat:
Neem het gerust verder op voor leden van een criminele organisatie die anderen misbruiken, al dan niet sexueel. Heb je de CIA een proces aangedaan voor het verspreiden van honderduizenden korans? Bekijk dat even en laat me je aangepaste mening weten inzake schuldig en slachtoffer. |
Citaat:
Mahjah, jij bent ook een 'geeducteerd' mens eh?8-) :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be