![]() |
Open Vld Opnieuw Aan Onderhandelingstafel
Tof pokerspel.
Na een halve dag van chaotische crisissfeer lijkt er toch weer een kans te bestaan dat er verder onderhandeld wordt over een oplossing voor B-H-V. Terwijl de koning het ontslag van de regering Leterme in beraad houdt en zijn consultaties verderzet, heeft Alexander De Croo de deur weer op een kier gezet. De voorzitter van de Vlaamse liberalen, die gisteren zijn vertrouwen in de regering opzegde en zijn partij terugtrok, wil wel eerst "hoopgevende signalen van degenen die ons vertrouwen hebben geschonden, een strikte deadline over een korte periode en in een beperkt kader." http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...deadline.dhtml |
Kan iemand aub vragen aan de Taliban dat ze de wetstraat opblazen?
|
Citaat:
Zit hier effe met mijn mond vol tanden . |
Citaat:
|
Citaat:
Het is wel op comateus niveau mijn beste... Geniet er nog maar even van voor het deksel op Uw neus valt...;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() KLIK HIER :-P |
Citaat:
En ineens bewezen dat de VLD nog altijd de Pest Voor Vlaanderen is... Hij kon nu eens het tegendeel bewijzen, Alexanderke is meteen geklasseerd bij al die andere laffe ruggegraatloze, zakenvullende, opportunistische smeerlappen. Nu verder onderhandelen met de dossiers van den dikken, we weten hoe laat het is. |
Citaat:
hoe die aap met nen hoed op zo zelfdestructief kan zijn, ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus de politieke moed van VLD duurt niet langer dan 5 minuten:roll: |
Citaat:
geef toe, je bron had het mis, die had ook niet verwacht dat dat jonkie van een Decroo wel een beetje haar op z'n tanden had. |
Citaat:
je denkt dat er een akkoord is; En ondertussen heb je dat al 200 maal gepost. ps: tsjek eens, er is nog een akkoord. In de gemeenteraad van De Panne waren ze tot een akkoord gekomen dat de vuilbakken een half uur vroeger op straat gezet mogen worden. Djiezes, de grootste regime-krisis tot op heden, maar ... er is altijd een akkoord geweest. Comicial Warrior. |
Citaat:
IK geloof in Sinterklaas. Meer moet dat niet zijn. ;-);-) |
Ik moest wel lachen gisteren, Onckelinx en Millequette op TV in gesprek met journalisten, ze waren net gereed om ernstige onderhandelingen te voeren om tot een akkoord te komen...
Dat had ik de laatste jaren nog al wel eens gehoord, soms letterlijk hetzelfde, uit dezelfde monden. |
Citaat:
't Is terug aan junior. |
![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be