![]() |
1miljoen km met een diabolo op LPG
|
Kom maar eens terug als je het met een echte diabolo kan (in plaats van een misspelde doblo).
![]() ;) |
Citaat:
|
Fiat Doblo.
Een Diabolo is nog iets helemaal anders. |
Citaat:
Beter opletten in de lessen Nederlands broeder Paul;-) Trouwens : Belgen doen 767.000 km met één auto http://www.spitsnieuws.nl/archives/t...met_een_a.html |
Citaat:
Ik had het wel liever gezien dat het op het *milieuvriendelijkere aardgas was wat ook in pipelines naar de tankstations aankomt. *Vooral omdat aardgas en biogas (CO2-neutraal) tesamen kan gebruikt worden. vb CH combogas - - - - - - - even off topic LPG is een nevenprodrukt van een aardolieraffinage - Liquefied Petroleum Gas -, maar mag natuurlijk ook beter nuttig verstookt worden, als zomaar afgefakkeld worden. De foto is wel wat misleidend met die blauwe camionette met "natural power"-reklame op de achtergrond. ![]() Dat is echte "natural power": Liquefied Natural Gas of Compressed Natural Gas. bvb. Zwitserland ook met biogas (kompogas = combogas): Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
zelfs de lambo is een diablo ipv diabolo, héhé http://www.google.be/images?hl=nl&q=...ed=0CBcQsAQwAA |
Ik had ooit een Rover V8 3500 die ik tweedehands met 150.000km op de teller had gekocht. 100.000 (compleet probleemloze) km later vroeg ik aan de garagist hoe hij de conditie van de motor inschatte.
Volgens hem zou ik het verschil met een nieuwe motor niet merken, en op mijn vraag hoelang zo een motor eigenlijk meeging zei hij dat hij dat niet wist omdat de 3500's die hij verkocht had ingeruild waren of omdat hij het spoor ervan kwijt was geraakt lang voor ze versleten waren. Hij had één klant die met een dikke 400.000km rondreed. Ongetwijfeld is de ene motor al beter dan de andere maar ik denk dat 1 miljoen km niet zo uitzonderlijk zou zijn moesten we onze auto's gebruiken tot ze echt versleten zijn, maar dat doen we niet. Ik ook niet want een jaar of zo later heb ik de Rover weggedaan en vervangen door mijn eerste diesel. |
Ik vraag me af hoeveel Fiat betaald heeft voor dit stukje.
De standaard is de zoveelste schijtgazet bomvol reclame-artikels vermomd als journalistiek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal morgen €20 storten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be