![]() |
Wat is het verschil?
Stel: Er is een vereninging met enorm veel leden. De vereniging bestaat ook al jaren. Maakt effe niet uit wat voor een vereniging het is. Wat blijkt nu...dat enorm veel van de leidinggevenden in deze vereniging zich schuldig hebben gemaakt aan pedofilie, sexueel mishandeling, ...
Dan blijkt ook nog dat de echte topman van deze vereniging dit wil stilhouden, al jaren wil stilhouden, samen met de andere leidinggevenden. Zou u nog lid blijven van deze vereniging en zou u uw kinderen nog lid maken van deze vereniging? Ik alvast niet...waarom blijven dan massaal mensen hun kinderen dopen om ze zo lid te maken van deze vunzige vereniging? |
Citaat:
En gewoon omdat de gemiddelde Vlaming te dom is om eens op een orginele gedachte te komen. Zolang de slaven eten hebben en cyclocross is het leven goed en nadenken overbodig. |
Kan iemand die zijn kinderen nu toch nog wil laten dopen of zopas gedaan heeft eens beargumenteren waarom ze hun kinderen toch lid willen maken tot zulke groep.
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt zelfs de kerk niet nodig om je te laten dopen. |
Citaat:
|
Zo doordrenkt Christelijk is onze "Vlaamssche Maatschappij " al een tijdje niet meer. Ik denk dat de jaren 80 de zwanezang waren van de goed gevulde kerken en echte pilarenbijters.
|
Citaat:
De Vlaamse maatschappij is weldegelijk een christelijke maatschappij tot in haar kern en wezen. Het is alleen zo dat de gemiddelde Vlaming geen katholiek meer is. |
Citaat:
Het is zo gemakkelijk jagen op aangeschoten wild. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In mijn ogen alvast genoeg om me niet aan te sluiten bij deze vereniging waar de hoogste leider het dan nog probeert te verbergen ook. Dat moesten ze bij de VKSJ maar eens proberen. |
Dit topic hoort niet thuis onder binnenlandse politiek.
|
Citaat:
omdat de vereniging voor veel meer staat, en veel meer leden hebben die goede dingen doen, dan er zijn die slechte dingen doen. jij lijkt mij het type te zijn dat wanneer die eens een rotte appel kooopt, besluit nooit meer appels te kopen, en uiteindelijk verhongert. |
Citaat:
In een kristelijke maatschappij wachten veel mensen met neuken en voortplanten tot ze getrouwd zijn voor de kerk; en dat gebeurt heeeeel weinig meer in Vlaanderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be