![]() |
Blijft u dit pikken?
Blijft u de smeerlapperij dat het katholieke systeem is pikken?
|
Vergeet vooral niet te veralgemenen. Wat een paar individuen doen is niet representatief voor een gehele populatie van katholieken.
|
Citaat:
Niet schelden |
het positieve is dat de hypocrisie uit onze kerk verbannen zal worden.
Het zal daarentegen nog decennia duren tegen dat de islam hun hypocrisie zal verbannen hebben volgens mij. |
Citaat:
|
Citaat:
Die pedo's moeten van mij trouwens niet beschermd worden. Ik pleit al langer dan vandaag voor een herinvoering van de doodstraf. Dat lijkt mij het meest gepaste antwoord op dat type misdaden. Maar dat vinden de linksen dan weer niet kunnen ... |
Citaat:
|
Citaat:
De kerkhiërarchie daarentegen... :roll: |
Citaat:
En dit is dan nog maar één voorbeeldje voor de moslims hier in W-Europa. Ga gerust eens in de meer Arabische regio's kijken naar het aantal extremisten. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Welk getal Citaat:
En Euromillions? |
Citaat:
En van mij mogen ze die vetzak kruisigen in zijn eigen kathedraal en dan zijn piet en zijn klokkenspel afsnijden met een bot mes en de boel daarna dichtschroeien zodat hij niet leeg bloed hij mag er zeker niet te gemakkelijk van afkomen. |
Ja lap nu gaan de moslims lachen met ons
|
Blijf ik wat pikken?
Geloven in de katholieke God is één ding, en voor zover ik weet doet dat niet veel pijn. Geloven dat verplicht celibaat een of andere voordeel is voor de priesters, broeders en nonnen om hun gelukzalige hemel te bereiken, doet wellicht geen pijn maar zorgt zeker voor de nodige sexuele frustraties bij hun. En dat de katholieke gelovigen het blijven accepteren dat de opperpriesters het celibaat blijven verplichten bij de priesters is alleen maar een teken van zinsverbijstering, en voor zover ik weet is die krankzinnigheid niet pijnlijk en niet besmettelijk. Mij kan het niet schelen, het is een een ver van mijn bed show heel dat kerkelijk circus. |
Citaat:
Dat zou er nog aan moeten mankeren. 8O |
Citaat:
|
Het achterlijke gepeupel van links is toch o zo makkelijk op te zwepen via de platgetrapte wegen van opinievorming langs de pers. Ze zullen wel nooit kritischer of eigenzinnig worden, zeker.
|
Citaat:
Alleen al de nieuwe liturgische gewaden sinds de jaren '60 zijn niet niet om aan te zien, zie hier: ![]() De manier waarom de RRK in Vlaanderen geleid wordt sinds het overlijden van Z.E. Van Roey was al intriest genoeg maar hoe de "progressieve" spil Vangheluwe-Daneels nu postfactum aan haar einde komt is wel bijzonder gruwelijk: de grote progressieve gek blijkt nog eens een vunzige misbruiker van een eigen familielid te zijn geweest en Daneels wist ervan! Als genadeschot kan dit wel tellen. Overigens, de halve gare zot publiceerde begin dit jaar nog een "boek" (een pamflet, maar in linkse kringen noemt alles wat meer dan 5 slecht geschreven pagina's telt "een boek") over het afbreken van kerkgebouwen. Hier is hij, met brede glimlach, te zien bij de presentatie van zijn anti-Katholiek pamflet: ![]() Citaat:
|
Citaat:
Wee degenen die zijn Heilige wetten hebben overtreden!:cry::cry::cry: |
Citaat:
|
Citaat:
Het 'Katholicisme' is daar een van. Zelfs bij ontstentenis van de 'Kerk' zullen de 'heilige' verlossende woorden nog steeds en door de eeuwen heen, de gelovigen bereiken Het 'Kwade' schuilt overal. Leer het 'Goede' ervan te onderscheiden en het euvel is zo opgelost. :-P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be