![]() |
Flahaut in opspraak na legerfraude
Minister van Defensie André Flahaut wordt geviseerd in een dossier van legerfraude. Het Brusselse parket-generaal beslist eind deze week of de informatie die het heeft gekregen, voldoende belastend is om een onderzoek te openen. De nervositeit rond het onderzoek naar de legerfraude nam toe na een publicatie in het satirisch weekblad Père Ubu. Dat insinueerde vorige donderdag dat "Flahaut via een tussenpersoon eigenaar zou zijn van een winkelpand in Waver. Dat pand was opgeknapt en voor een stevige prijs doorverhuurd aan het leger." Het parket generaal bevestigde dinsdag dat verdachten belastende verklaringen over politici hebben afgelegd. De verklaringen over gaan over de Defensiehuizen en over de Mercedes-dienstwagens waarin Flahaut en zijn vriendin rondrijden. Die auto's zouden zijn geleasd door het leger. Voor Flahaut zelf kan het onderzoek niet snel genoeg gaan: "Ik hoor al wekenlang dat fraudeurs mijn naam noemen tijdens ondervragingen. Laat die rechter maar komen. Ik heb niets te verbergen". |
Citaat:
|
De man van Onckelinkx zal de in opspraak gekomen man verdedigen die door Flahaut onterecht benoemd werd in het miltair ziekenhuis van NOH. Het gerecht blijft, uiteraard, onafhankelijk van de politiek. 8)
PS-ers verdedigen nu eenmaal PS-ers. Van in de politiek, tot in de rechtzaal. En tot de dood hen scheidt. ( Ze weten dan ook teveel van elkaar) |
dt is toch jammer hé... de eerste waalse minister in opspraak ! :cry:
|
Het zoveelste voorbeeld van de scheiding der machten ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be