![]() |
Overleeft België deze crisis?
De huidige crisis is al sedert 10 juni 2007 aan de gang. LLB heeft het over
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Overleeft België deze crisis? |
(optie 3 moet natuurlijk "voor het einde van de lente" zijn)
|
Om de hogere belangen (job van eerste minister, vorst en kerk) heeft de CVP altijd al toegegeven. Ze zullen dus weer toegeven.
|
Citaat:
|
"door de vlaamse strot".
Niet de optie die ik gekozen zou willen zien, maar wel degene die me het waarschijnlijkste lijkt. |
Wat zeggen jouw bronnen binnen de VLD, Bruno?
|
Ik bewaar graag discretie op belangrijke momenten. ;-)
|
ik ga niet vooruit op de feiten maar het ziet er slecht uit voor België ;)
|
Vlamingen zijn hardwerkende en gedisciplineerde laffe wezels...
Het gevolg is dat zij dus weer gekloot gaan worden door hun eigen verkozenen voor een bord linzen... |
Als de verkiezingen een grote winst voor de NVA betekenen, zou dat voor de Franstaligen een flinke brok om te slikken zijn. Zij zwichten niet snel, omdat ze een goed verhaal hebben en geen onredelijke eisen stellen; de Franstaligen weten dit.
De bal ligt dus bij de Franstaligen, of ze zwichten of niet. |
Belgen zijn de grootste kiekens uit de wereldgeschiedenis.
Ze kiezen voor een unitair land, maar mogen alleen stemmen op hun eigen landsgedeelte. En dan zijn er nog die niet willen dat het gesplitst wordt. Het is hier al ik weet niet hoe lang gesplitst! Het moet alleen nog eens duidelijk gemaakt worden voor al die kiekens. Dat ze het ook eens snappen. |
Is het niet vandaag, dan is het morgen.
Vertrouw erop: die geschiedenis staat al in de sterren geschreven. |
Citaat:
Positief feit: De zon gaat nog 2,5 miljard jaar mee alvorens ze uitdooft. |
Citaat:
We zijn kampioen in het uitstellen, behalve als het gaat om belastingen te ontvangen want daar hebben ze voorafbetalingen voor uitgevonden. |
Citaat:
|
Alexandertje is bij Polsmoel weer aan het spartelen...wel deadline, niet deadline...wel akkoord niet akkoord...
Is die man helemaal van de pot geukt? Ik heb zijn vader live horen zeggen: "om eerste minister te worden moet je in Vlaanderen eerst hevige Vlaming zijn en na de verkeizingen Belgicist". Het kapitaal van de eerste voorwaarde is hij op de meest hemeltergende wijze aan het opbranden... Hoe on-VLDees is dat toch om nu niet electoraal te incasseren om hun volk daarna schaamteloos te verraden. De tjeven hebben daar hun handelsmerk van gemaakt en noemen dat "staatsmanschap". |
Citaat:
Ik pleit niet voor laksheid. Ik betreur de te weinig zetels die de V-partijen hebben in de parlementen; fout van de kiezers, die pertang altijd gelijk hebben. Ik betreur zowel hen die te snel rijden, en daardoor zich verongelukken, als die te traag rijden, en daardoor nooit op tijd aankomen. Ach, wat zit ik hier te pogen iets uit te leggen, aan iemand die misschien niet wil snappen wat ik bedoel .... |
streel dit weekend maingain zijn ijdelheid en duw hem vervolgens een paar micro's onder zijn smoelwerk
desnoods een glijmiddel ($, dat pakt altijd bij die belgische francofonen) ...waarvoor dienen die partijsubsidies gvd het rendement zal navenant zijn....niet twijfelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...KnackMix-NL-nl |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be