![]() |
Woordje uitleg aub
Wat heeft Premier Yves Leterme misdaan? Politiek volg ik niet echt maar naar mijn mening wier hij al meteen vanaf het begin van zijn ambtstermijn in de leeuwenkuil gegooid.
|
Citaat:
Ook Vlaamse Leeuwen. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die mens heeft niks misdaan. Alleen ontbreekt het hem aan echt leiderschap. Hij heeft het charisma van een boterham met speculaaspasta. Hij heeft het gewoon niet in hem.
Zo zie ik die man, maar ik ben er van overtuigd dat het een heel brave mens is. |
Citaat:
Misschien was bij beter Priester geworden. |
Citaat:
De man van het anti-Vlaamse ACW die aan de kiezer meer Vlaanderen beloofde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn "samenwerkingsfederalisme" was een leugen vanaf het begin. De man is een leugenaar eerste klas, elk woord dat hij tot de kiezer gesproken heeft was een leugen. Zijn "vijf minuten politieke moed" was een leugen. Zijn "wie gelooft die mensen nog" was een nog grotere leugen. |
Citaat:
Helemaal onwaarschijnlijk wordt het echter als er blijkbaar mensen zijn die hem dan nog geloven ook…. |
Citaat:
|
Citaat:
- Haalde 800.000 stemmen. - Politiek taboe aangesneden. Als je 800.000 stemmen haalt en in die positie het communautaire op de agenda plaatst, worden alle wolven en hyeana's op je losgelaten. |
Zeer bekwaam...
Vanaf het begin in de rug geschoten door de 'Vlaamse' media en de O-VLD... Daarna zijn verantwoordelijkheid opgenomen bij de financiële crisis... en dus het project Vlaanderen moeten opgeven... De N-VA heeft alleszins 95% van haar succes aan deze man te danken... 8O |
Citaat:
|
Citaat:
én blank.... |
Citaat:
|
Hij is een gatlikker van het IMF.
Marionet van de Verenigde Banken van €uropa. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be