![]() |
de houding van de CVP
Madame Thyssen in de 7de dag : 'een meerderheid mag niet tegen een minderheid stemmen'
Maar de minderheid mag een meerderheid wel chanteren, een land volledig blokkeren en in een regimecrisis werpen als die minderheid uit Franstaligen bestaat. De tsjeven zijn weer op dreef. De voorrechten van de Franstaligen uitbreiden tot in Leuven mag wel. |
Gaat ze dat consequent toepassen met elke stemming? Schaf het parlement dan maar af.
|
Het Weverke heeft het gezegd:
de tsjeven hebben tegenover hun verkiezingsbeloften, wel degelijk een volle bocht van 180° genomen. Wat ik me afvraag: waar zitten de meer flamingante tsjeven; zij die destijds het kartel goedgekeurd hebben; de 'burgemeesters van de Kempen", zovele mensen die bleven oproepen aan Leteme om het been stijf te houden, de oud VU'ers die bij de tsjeven ingetrokken zijn .... (die kunnen toch niet allemaal in het Vlaams parlement zitten; en die kunnen toch niet allemaal 'gedwongen' worden hun muil te houden ...?) |
Citaat:
|
Citaat:
Temeer omdat al wat het "Weverke" nu blijkbaar allemaal weet hem allemaal op voorhand is voorspeld. Maar neen, de CD&V was heel betrouwbaar, zo betrouwbaar dat alle heil voor Vlaanderen van hen ging komen. Een vette vis in de pan... Maar deze is wel de beste allertijden, want het toont aan dat je nog altijd geen idee hebt: Citaat:
|
Citaat:
En de Vlaamse onnozelaar stemde er weer op. |
Citaat:
Daarom herlaal ik het nog eens: NVA = VB-Light . VB = de wolf. NVA = even grote wolf. Niet zo brutaal maar des te meer schijnheilig en achterbaks. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze kunnen wat ontspanning best gebruiken in deze tijden. |
Citaat:
Laag-bij-de-gronds-heid, daar ben ik niet goed in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
straks gaat de cd&v nog als enigste vlaamse partij in de federale regering zitten :')
alles voor de postjes! |
van verbazing in verbazing vallen grenst uiteindelijk in onnozeliteit.
Te meer daar men verwittigd was. |
Ik ben gewoonweg verbijsterd hoe de grootste partij van Vlaanderen zichzelf deze agenda ,die ze zelf heeft aangebracht,heeft laten ontfutselen en daar nu heel pinnig over doet...
Ook de houding van de CD&V tegenover de O-VLD,(een partij die zelf van ver komt als het gaat over kontdraaierij),is ronduit beschamend. O-VLD houdt de Cd&V een spiegel voor maar CD&V wil er niet in kijken... verkiezingsbeloftes....pfffft kartel.....who cares..... zielig,zielig DIEP teleurgesteld hoe de stemmen van dik over het miljoen Vlamingen strategisch onbruikbaar gemaakt zijn door die lui. Ik verwijt dit NIET aan PS,CdH,MR,O-VLD,want die komen hard voor hun belangen op,ik verwijt de Cd&V :-( |
Citaat:
Niets van aantrekken over wat Madamme Marianne te vertellen heeft. Madamme Marianne zette deze morgen in eerste plaats haar eigenste lichtheid in de schijnwerpers. "Wij hebben al onze beste mensen het veld ingestuurd. Yves Leterme, Jean-Luc Dehaene, Herman Van Rompuy, Kris Peeters, ..". De christendemocraten zijn bijlange niet op dreef. Als je het mij vragen zou: eerder op den dool. Als we Madamme Marianne mochten geloven, bevinden we ons op een haarbreed van een akkoord. Madamme Marianne is vooral bang dat we ons op een zucht van een verkiezing bevinden. Tseven te velde! |
Citaat:
vandenbroecke zal het graag horen |
Marianneke is het laatste beetje respect voor de CD&V aan het verspelen: de Vlamingen hebben er genoeg van om gerold te worden en in plaats van het spel mee te spelen, zal ze eens wat stokken in de wielen gaan steken en meepraten met de Walen; Goed gedaan, Marianneke en als zo iemand ons op Europees vlak moet gaan vertegenwoordigen, dan zijn we schoon gezien!!
De CD&V zijn echte verraders van het Vlaamse volk geworden en ze verdienen geen enkel vertrouwen meer!! Het Vlaamse gevoel van voor de verkiezingen was enkel een verkiezingsstunt, die goed gewerkt heeft. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be