![]() |
De oproep:
################################ Op 13 juni is het weer zover, verkiezingen. Maar wie weet eigenlijk helemaal zeker op wie hij moet stemmen? Balzak heeft de oplossing: maak uw eigen politicus. Duik in je photoshop en maak zélf een politieker, tailormade voor jou!! Laat uw ongebreidelde fantasie los op onze politieke lichamen en verwerf eeuwige roem! De vruchten van uw noeste arbeid gaan mee met de volgende Balzak en komen ook voor eeuwig en drie dagen op de website te staan!! Stuur uw inzendingen naar [email protected] ################################ (opgelet, niet voor gevoelige zielen; zo te zien wordt er niets uit de weg gegaan) Om te bekijken waar het om gaat en deel te nemen: http://www.vanmol.net/balzak/pages/challenge.html Als voorbeeldjes enkele van de betere (en minder frappante exemplaren): ![]() ![]() ![]() Zeker meedoen !!!! Alle remmen los. http://www.vanmol.net/balzak/pages/challenge.html Maarten |
Heb mijn inzendingen al gepost ginder. :d
Van Brempt wil meer neuken. ![]() Steveart afluisterschandaal in het parlement ![]() Verschofstadt gewoon. ![]() Detiege haar mening over P.J. ![]() Na het Nepal schandaaltje ![]() Het schijnheilig paterke ![]() |
![]() ![]() |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
Metser! Metser! We want more! :lol: |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
Gollem mag dan al een minder populaire figuur uit Tolkiens trilogie zijn, maar hem met Bourgeois vergelijken, daar doe je hem op onvergefelijke wijze een zwaar affront mee aan.
In naam van alle ware Tolkien-fans van het eerste uur, eis ik hierbij restitutie en eerherstel voor Gollem vanwege Truder. :evil: :x :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Coveliers is de politiek kotsbeu!
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat goeie ouwe Sméagol gewoon hoger mikt dan Geert... |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
![]() (5 minuutjes werk, dus niet kakken he) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be