Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Erwin Vanmol en Balzak roepen op: Maak uw eigen politicus (https://forum.politics.be/showthread.php?t=13785)

Maarten Malaise 13 mei 2004 12:29

De oproep:
################################
Op 13 juni is het weer zover, verkiezingen. Maar wie weet eigenlijk helemaal zeker op wie hij moet stemmen?
Balzak heeft de oplossing: maak uw eigen politicus. Duik in je photoshop en maak zélf een politieker, tailormade voor jou!! Laat uw ongebreidelde fantasie los op onze politieke lichamen en verwerf eeuwige roem! De vruchten van uw noeste arbeid gaan mee met de volgende Balzak en komen ook voor eeuwig en drie dagen op de website te staan!!
Stuur uw inzendingen naar [email protected]
################################
(opgelet, niet voor gevoelige zielen; zo te zien wordt er niets uit de weg gegaan)
Om te bekijken waar het om gaat en deel te nemen:
http://www.vanmol.net/balzak/pages/challenge.html

Als voorbeeldjes enkele van de betere (en minder frappante exemplaren):

Zeker meedoen !!!! Alle remmen los.
http://www.vanmol.net/balzak/pages/challenge.html

Maarten

Truder 14 mei 2004 09:17

Heb mijn inzendingen al gepost ginder. :d

Van Brempt wil meer neuken.

Steveart afluisterschandaal in het parlement

Verschofstadt gewoon.

Detiege haar mening over P.J.

Na het Nepal schandaaltje

Het schijnheilig paterke

Truder 14 mei 2004 22:54

Vlaamse Leeuw 15 mei 2004 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Truder
Het schijnheilig paterke

Deze vind ik echt goed. Het zou zo echt kunnen zijn. :lol:

de metser 15 mei 2004 16:47

Supe®Staaf 15 mei 2004 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de metser

Metser!
Metser!
Metser!

We want more!
:lol:

Kotsmos 16 mei 2004 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de metser

De spelfout ontsiert het wat, maar verder: hihi :)

Truder 17 mei 2004 08:04

Supe®Staaf 17 mei 2004 08:18

Citaat:

Dit is er ruim over :!: :evil:

Gollem mag dan al een minder populaire figuur uit Tolkiens trilogie zijn, maar hem met Bourgeois vergelijken, daar doe je hem op onvergefelijke wijze een zwaar affront mee aan.
  • :arrow: Gollem speelde integenstelling tot GB wél een belangrijke rol in het verhaal.
    :arrow: Gollem genoot wél het vertrouwen van minstens één verstandige aardling.
    :arrow: Gollem hoefde geen vernederende coalities aan te gaan, en voltooide op eigen kracht de weg naar Mordor.

In naam van alle ware Tolkien-fans van het eerste uur, eis ik hierbij restitutie en eerherstel voor Gollem vanwege Truder. :evil: :x :evil:

Truder 17 mei 2004 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Citaat:

Gollem mag dan al een minder populaire figuur uit Tolkiens trilogie zijn, maar hem met Bourgeois vergelijken, daar doe je hem op onvergefelijke wijze een zwaar affront mee aan.
  • :arrow: Gollem speelde integenstelling tot GB wél een belangrijke rol in het verhaal.
    :arrow: Gollem hoefde geen vernederende coalities aan te gaan, en voltooide op eigen kracht de weg naar Mordor.

In naam van alle ware Tolkien-fans van het eerste uur, eis ik hierbij restitutie en eerherstel voor Gollem vanwege Truder. :evil: :x :evil:

Je hebt gelijk, mijn verontschuldigingen aan de Gollem. :lol: :lol:

Weisse Wolf 18 mei 2004 18:47

Citaat:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Truder 19 mei 2004 18:38

Coveliers is de politiek kotsbeu!

Marco 19 mei 2004 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Citaat:

Het schijnheilig paterke

Deze vind ik echt goed. Het zou zo echt kunnen zijn. :lol:

[size=6]Het is echt![/size]

zorroaster 19 mei 2004 21:20

Citaat:

Citaat:

Sméagol, oftewel Gollem, viel in de Doemberg en verbrandde levend. Eerlijk gezegd vind ik dat Bourgeois er dan beter van afkomt.

Truder 20 mei 2004 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Citaat:

Sméagol, oftewel Gollem, viel in de Doemberg en verbrandde levend. Eerlijk gezegd vind ik dat Bourgeois er dan beter van afkomt.

Nee Sméagol, had nog iets om trots op te zijn, dat kan je van Bourgeois niet zeggen. Die verkoopt zijn idealen voor een pluche zeteltje.

Pelgrim 21 mei 2004 12:53

Citaat:

Die verkoopt zijn idealen voor een pluche zeteltje.

my precioussss!

zorroaster 22 mei 2004 00:53

Citaat:

Citaat:

Nee Sméagol, had nog iets om trots op te zijn, dat kan je van Bourgeois niet zeggen. Die verkoopt zijn idealen voor een pluche zeteltje.

Een zeteltje in het Vlaams parlement of de Ultieme Ring van Macht waar je gans de wereld mee kan beheersen?

Ik denk dat goeie ouwe Sméagol gewoon hoger mikt dan Geert...

Rr00ttt 22 mei 2004 15:37

Citaat:

Een zeteltje in het Vlaams parlement of de Ultieme Ring van Macht waar je gans de wereld mee kan beheersen?

Ik denk dat goeie ouwe Sméagol gewoon hoger mikt dan Geert...

Ik had niet de indruk dat Smeagol macht zocht ...:)

Tantist 24 mei 2004 17:38

Citaat:

Citaat:

Idealen verkopen... Bedoel je zo iets? :twisted:

Tantist 24 mei 2004 23:18

(5 minuutjes werk, dus niet kakken he)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be