![]() |
PS, CD&V, MR voeren campagne voor OVLD
't is de skult van open vee el dee
|
Citaat:
|
Citaat:
het vlaams nationalisme zal er goed bij varen met hun uitspraken. |
Citaat:
Na de Vlaamse regering vliegen ze er ook op nationaal vlak uit. Net zoals de MR het voor bekeken mag houden in Wallonie en Brussel. |
Citaat:
|
Er zijn hier weinigen die het complot van de VLD met de Franstaligen doorzien. Dat valt toch een beetje tegen. Ik had wat meer inzicht van dit forum verwacht.
|
Citaat:
|
Citaat:
VLD werkt samen met MR en FDF: - zij willen geen stemming over de splitsing van BHV - zij willen geen onderhandelde oplossing over BHV - zij willen Leterme en de CD&V eruit wippen - zij willen de kamer ontbinden opdat BHV niet gestemd kan worden - en dus België gered kan worden door illegale verkiezingen waarin Reynders tienduizende stemmen kan halen in Vlaams Brabant en zo de liberale familie wordt versterkt. -BHV en de verfransing van Vlaams-Brabant vliegt weer voor jaren de koelkast in - door zo fel te fulmineren tegen VLD hopen de Franstaligen dat VLD meer Vlaamse stemmen krijgt in juni, waardoor een paars groene minderheidsregering aan Vlaamse kant mogelijk wordt. Zo moeilijk is dat toch allemaal niet om dit complot tegen Vlaanderen te doorzien. |
Citaat:
klaar als een klontje.... bedenker : papa Decroo.... vermoedelijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik geloof NIET dat die politiekertjes zó slim zijn ... :vlaander: |
Philippe Moureaux zei in villa politica dat ze niet bang zijn dat open-VLD meer stemmen haalt bij nieuwe verkiezingen, maar dat ze dat eerder verwachten voor 'andere' partijen :-D
ik denk niet dat open-VLD hier zoveel garen bij gaat spinnen ze.. enfin we zien wel e :) |
|
Citaat:
|
Citaat:
De ideale manier om BHV te ontmijnen gewoon de hete patat doorschuiven naar de volgende verkiezingen, ... of door een grondswetswijziging, (waarvoor ook weer verkiezingen nodig zijn) de boel regelen. De Croo gaat dat nooit zomaar eventjes geregeld hebben zonder Pa en zijn connecties te raadplegen, ... |
Citaat:
|
Citaat:
De Croo is de hofnar van Berre II ge gaat toch niet geloven dat die zonder zijn baas te consulteren , zijn zeuneke zo een toer de force gaat laten uithalen zeker ? |
Citaat:
Of ze moeten een coalitie aangaan met het Belang, en de Tsjeeven, als die eindelijk ingezien hebben dat ze goe gepoept zijn door de liberalen langs beide kanten van de taalgrens. maar dan nog gaan die niet meedoen aangezien het Tsjeeven zijn en dus verknocht aan de macht en aan het hof. Trouwens als het een coalitie met tsjeeven moet worden gaat het Belang niet mee doen want die weten goed genoeg met wat voor een bende verraders ze dan te maken hebben. Iets waar volgens mij De Wever nog altijd niet van overtuigd is... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be