![]() |
Betogen: Geen illegale verkiezingen voor BHv gesplitst is
Om weer eindeloze tijd te verdoen met de nodige poppenkastendans.
Discussier. |
Volledig mee akkoord. Illegale verkiezingen boycotten en een mars op Brussel !
|
Citaat:
|
Ze zullen er niet op rekenen. Die makke Belgen.
Laten we ze te grazen nemen! |
Ik kan mij niet voorstellen dat NVA en Vlaams Belang aan de verkiezingen deelneemt. CD&V en Lijst Dedecker hebben er eigenlijk ook alle belang bij om niet deel te nemen. Zo groot mogelijk boycot + betogingen + bestorming van de instellingen.
|
Illegale verkiezingen ??? Belachelijk !!! Achteraf verklaart het "Parlement" die Legaal !
Zoals de vorige keer. Je denkt toch niet dat ze hun postjes zomaar laten vallen.!? Niemand minder dan kamervoorzitter Dewael bevestigde dit ! Punt. Stop dat gelul over "ongrondwettelijke" verkiezingen !!! |
Wie gaat het organiseren? Als't kan liefst 's avonds of in't weekend, er zijn mensen die werken
|
OK je boycott die verkiezingen en wat dan? Weer een rondje doen alsof we onderhandelen terwijl de staatschuld blijft aangroeien?
Nieuwe verkiezingen zullen mogelijk de genadesteek betekenen voor de CD&V. Nieuwe verkiezingen kunnen door een verdere radikalisering van de Vlaamse kiezers de klassieke partijen in de minderheid brengen en ipso factor België opbblazen. En die kans zou je laten voorbijgaan? |
Boycott? Fucking riots! Ik kan die mongolen hun smoelwerk niet meer zien.
Gedaan met die huichelarij op mijn kosten! |
Dit laatste bij wijze van spreken. Geen oproep tot geweld. But u get the point :lol:
Geen een van allemaal hoeft nog langer te regeren. Het volk neemt over. |
Citaat:
Ga daarmee naar de oorlog... :cheer::cheer::cheer::cheer: |
Het eerste punt op het programma: stemming door het volk zelve. Tzal rap beslist zijn.
|
Citaat:
:belgievl: |
Citaat:
:vlaander: |
Daar komt een schoon cordon tussen dan :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet veel volk, dat niet, want de meeste mensen zijn de onzin namelijk zodanig beu dat ik vermoed dat er zelfs velen niet eens zullen gaan stemmen |
Citaat:
Dan reserveer je best ineens politiebegeleiding voor je "riots" ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be