Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Belgische politiek beu? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=137920)

olv007 26 april 2010 21:21

Belgische politiek beu?

Hallo iedereen,

Mijn bedoeling is zeker niet om hier een potje reclame te maken maar voor diegene die de Belgische politiek wat beu zijn of denken dat ze het beter kunnen, kom dan even op eRepublik. Mogelijkheden zijn enorm: minister en zelfs eerste minister worden, een partij stichten of joinen, een coalitie vormen, bedrijfsleider worden, enz...

Inschrijving is gratis. Hier kan je aanmelden: link

We hebben ook een Belgisch forum: link

Landstalen zijn Nederlands, Frans en Engels. Er zijn haast geen culturele gevechten tussen Walen en Vlamingen maar soms wel met andere landen die zich met onze politiek bemoeien :evil:

Indien je een vraag hebt, post het hier en ik zal met plezier antwoorden :-D

Jazeker 26 april 2010 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door olv007 (Bericht 4715541)

Beste olv007,

Mijn vraag is of je wil oprotten.

mvg,
Jazeker

Txiki 26 april 2010 21:26

Je bent de zoveelste die met deze prullen afkomt. Blijf maar in die virtuele wereld hangen. Zullen wij het land wel verder afbreken. Hoeze de Belgische politiek beu? Integendeel :drinking:

Raf 26 april 2010 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4715555)
Beste olv007,

mvg,
Jazeker

Charmant... :?

olv007 26 april 2010 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4715555)
Beste olv007,

mvg,
Jazeker

Hum... gewoonlijk eindigt een vraag met een vraagteken.

Ik quote even wat hierboven te lezen staat in de beschrijving van deze topic:
Citaat:

een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten...
Indien je niets beter te vertellen hebt vermijd dan zulke mooie uitspraken.

Raf 27 april 2010 05:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door olv007 (Bericht 4715621)
Hum... gewoonlijk eindigt een vraag met een vraagteken.

Ik quote even wat hierboven te lezen staat in de beschrijving van deze topic:

Indien je niets beter te vertellen hebt vermijd dan zulke mooie uitspraken.

Niet te veel van aantrekken, olv007... Jazeker verkeert in de waan dat zijn forumvriendjes hem stoer zullen vinden wanneer hij een nieuw lid al na één bericht schoffeert.

Herr Flick 27 april 2010 08:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4715936)
Niet te veel van aantrekken, olv007... Jazeker verkeert in de waan dat zijn forumvriendjes hem stoer zullen vinden wanneer hij een nieuw lid al na één bericht schoffeert.

Die mens moet daar toch ferm ongemakkelijk zitten achter zijnen XT of AT, ...

heeft wel nog ne coole Epson matrix printer, zo eenen die een geluid maakt dat door merg en been gaat dat mis ik toch in de huidige bureau`s, ...

Jazeker 27 april 2010 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 4716001)
Die mens moet daar toch ferm ongemakkelijk zitten achter zijnen XT of AT, ...

heeft wel nog ne coole Epson matrix printer, zo eenen die een geluid maakt dat door merg en been gaat dat mis ik toch in de huidige bureau`s, ...

Die Epsons! Met kettingpapier. Ik ging altijd even in de tuin lopen als dat ding begon te printen. Zo'n kabaal! :-)

Jazeker 27 april 2010 08:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4715561)
Charmant... :?

Date?

den dinges 27 april 2010 09:33

Citaat:

Raf, heb je geen angst om foto's van jezelf te publiceren ? Je weet toch dat je niet enkel vrienden hebt ?

Raf 27 april 2010 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 4716114)
Raf, heb je geen angst om foto's van jezelf te publiceren ? Je weet toch dat je niet enkel vrienden hebt ?

Aan jou is ècht een groot komiek verloren gegaan hé...

olv007 27 april 2010 12:17

Citaat:

Ach ja, kan het enerzijds wel begrijpen vooral als ik de eerste niet ben die met dit soort 'gezeik' komt aanproppen. Het kan natuurlijk altijd op een iets subtielere manier duidelijk gemaakt worden maar dat is misschien niet aan iedereen gelegen :-D

Derk de Tweede 27 april 2010 12:30

Citaat:

Hallo iedereen,

Mijn bedoeling is zeker niet om hier een potje reclame te maken maar voor diegene die de Belgische politiek wat beu zijn of denken dat ze het beter kunnen, kom dan even op eRepublik. Mogelijkheden zijn enorm: minister en zelfs eerste minister worden, een partij stichten of joinen, een coalitie vormen, bedrijfsleider worden, enz...

Landstalen zijn Nederlands, Frans en Engels. Er zijn haast geen culturele gevechten tussen Walen en Vlamingen maar soms wel met andere landen die zich met onze politiek bemoeien :evil:

Ik zie alleen maar Frans en Engels.
Kutforum dus.

backfire 27 april 2010 12:44

Citaat:

Hallo iedereen,

Een Belgisch forum dat de derde landstaal compleet negeert?

nubian 27 april 2010 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4716606)
Een Belgisch forum dat de derde landstaal compleet negeert?

Inderdaad, Arabisch staat er niet bij:?

Jazeker 27 april 2010 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door olv007 (Bericht 4716525)
Ach ja, kan het enerzijds wel begrijpen vooral als ik de eerste niet ben die met dit soort 'gezeik' komt aanproppen. Het kan natuurlijk altijd op een iets subtielere manier duidelijk gemaakt worden maar dat is misschien niet aan iedereen gelegen :-D

Och... ik liep wat slecht gezind. Gelieve mijn excuses te aanvaarden voor mijn taalgebruik.

olv007 27 april 2010 13:15

Geen probleem jazeker. Excuses aanvaard.

Forum is hoofdzakelijk Engels om communicatie met onze multiculturele gemeenschap goed te kunnen onderhouden. Afzonderlijke topics voor gesprekken in het Nederlands en Frans zijn ook te vinden in het forum gedeelte "Binnenlandse zaken". Alle Vlamingen spreken Engels. Sommige Franstaligen hebben het daar een beetje moeilijk mee maar de meesten passen zich wel aan.

Arabisch vinden jullie niet in eBelgië maar mocht je dat missen dan vind je wel wat Afrikaanse e-landjes in eRepublik ;-) Je bent uiteraard vrij om je land en regio te kiezen. In eBelgië heb je de keuze tussen Vlaanderen, Wallonië en Brussel.

De Germaanse bevolkingsgroep wordt uiteraard niet vergeten maar heeft zich voorlopig nog niet gemanifesteerd.

Scarabaeida 27 april 2010 15:10

Slippendragers.

Zeno! 27 april 2010 15:11

Citaat:

Er zijn haast geen culturele gevechten tussen Walen en Vlamingen maar soms wel met andere landen die zich met onze politiek bemoeien :evil:

:-o :? :lol:

Scarabaeida 27 april 2010 15:17

Walen zijn arme negerkes die één taal kunnen en amper boeken kunnen betalen. Internet hebben ze maar één uur per week. Het is enkel daarom dat het onredelijk zou zijn om Nederlands te gebruiken op dat forum. :lol:
Ik speel dit virtueel spel niet, maar mij dunkt dat veel Vlamingen versjast zijn naar eNederland en ik geef ze geen ongelijk.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be