![]() |
Belgische politiek beu?
Hallo iedereen,
Mijn bedoeling is zeker niet om hier een potje reclame te maken maar voor diegene die de Belgische politiek wat beu zijn of denken dat ze het beter kunnen, kom dan even op eRepublik. Mogelijkheden zijn enorm: minister en zelfs eerste minister worden, een partij stichten of joinen, een coalitie vormen, bedrijfsleider worden, enz... Inschrijving is gratis. Hier kan je aanmelden: link We hebben ook een Belgisch forum: link Landstalen zijn Nederlands, Frans en Engels. Er zijn haast geen culturele gevechten tussen Walen en Vlamingen maar soms wel met andere landen die zich met onze politiek bemoeien :evil: Indien je een vraag hebt, post het hier en ik zal met plezier antwoorden :-D |
Citaat:
Mijn vraag is of je wil oprotten. mvg, Jazeker |
Je bent de zoveelste die met deze prullen afkomt. Blijf maar in die virtuele wereld hangen. Zullen wij het land wel verder afbreken. Hoeze de Belgische politiek beu? Integendeel :drinking:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik quote even wat hierboven te lezen staat in de beschrijving van deze topic: Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
heeft wel nog ne coole Epson matrix printer, zo eenen die een geluid maakt dat door merg en been gaat dat mis ik toch in de huidige bureau`s, ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie alleen maar Frans en Engels. Kutforum dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen probleem jazeker. Excuses aanvaard.
Forum is hoofdzakelijk Engels om communicatie met onze multiculturele gemeenschap goed te kunnen onderhouden. Afzonderlijke topics voor gesprekken in het Nederlands en Frans zijn ook te vinden in het forum gedeelte "Binnenlandse zaken". Alle Vlamingen spreken Engels. Sommige Franstaligen hebben het daar een beetje moeilijk mee maar de meesten passen zich wel aan. Arabisch vinden jullie niet in eBelgië maar mocht je dat missen dan vind je wel wat Afrikaanse e-landjes in eRepublik ;-) Je bent uiteraard vrij om je land en regio te kiezen. In eBelgië heb je de keuze tussen Vlaanderen, Wallonië en Brussel. De Germaanse bevolkingsgroep wordt uiteraard niet vergeten maar heeft zich voorlopig nog niet gemanifesteerd. |
Slippendragers.
|
Citaat:
|
Walen zijn arme negerkes die één taal kunnen en amper boeken kunnen betalen. Internet hebben ze maar één uur per week. Het is enkel daarom dat het onredelijk zou zijn om Nederlands te gebruiken op dat forum. :lol:
Ik speel dit virtueel spel niet, maar mij dunkt dat veel Vlamingen versjast zijn naar eNederland en ik geef ze geen ongelijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be