![]() |
Stem bij nieuwe verkiezingen
Naar wie zou jullie stem gaan als we in juni naar de stembus moeten
|
We moeten helemaal niks.
|
In juni kan ik niet. Laat ze nog wat uitstellen.
|
niet uitstellen, want in juli kan ik niet
|
In koeien van letters ONGRONDWETTELIJK op mijn stembrief schrijven of gewoon helemaal niet gaan kiezen aangezien ik er wettelijk niet toe verplicht ben om tijdens ongrondwettelijke verkiezingen mijn stem uit te brengen. Ik weet het nog niet, ik ben er nog niet uit: laten we zien wat de hoogste rechtbank van ons land erover te zeggen heeft, want zover ik weet leven we nog steeds in een rechtstaat (hoewel er de laatste jaren meer en meer twijfel hierover bestaat)
|
of gewoon stemmen?
niet stemmen = stem voor de meerderheid |
Citaat:
|
Citaat:
Wat denk je van eens een pintje op een goed terrasje te gaan drinken? ;-) Het schijnt nog goed weer te worden en je zou beter je tijd nuttig besteden 8-) (tijdens examenperiodes is het altijd goed weer, dat weet ik al uit ervaring) |
Ik stem wss op NVA als ik ga stemmen. Maar daar ben ik nog niet uit.
|
6 of 13 juni.
was net op TV |
Citaat:
Of ze daarna onwettig verklaard worden zien we dan wel. Maar niet gaan stemmen uit principe is geen goeie zet. |
Citaat:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd of er wel een verkiezing komt |
Citaat:
|
VL. Progressieven? Bestaat die nog?
|
Citaat:
Je moet weten wanneer je principieel moet zijn. |
een mooi dilemma toch voor NVA, VB en LDD, die verkiezingen?
gaan ze meewerken met die illegale verkiezingen door lijsten op te stellen en effectief op te komen? of gaan ze toch zich in de illegaliteit begeven en meedoen met de meute? mijn stem zal trouwens wsl naar de NVA gaan. |
Als ik ga stemmen, ik ben er nog niet volledig uit, zal het absoluut zeker op de NVA zijn.
|
NVA haalt hier zelfs een absolute meerderheid :-P
|
een partij die me tot nu toe nog steeds niet heeft teleurgesteld, NVA dus
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be