![]() |
Moesten ze nu eens een referendum houden samen met de verkiezingen..;
Moesten ze nu eens een referendum houden tegelijktertijd met de verkiezingen ?
Met zo een paar pertinente vragen 1° BHV splitsen volgens nota Dehaene Ja / Nee 2° Brussel uitbreiden Ja/nee 3° Een federale kieskring voor het federale niveau Ja/Nee 4° pensioenleeftijd variabel volgens budgetten Ja/nee 5° minimumloon variabel volgens gemiddelde loon Ja/nee |
Citaat:
|
4° Moet Vlaanderen onafhankelijk worden Ja/Nee
5° Moet België een confederaal land worden Ja/Nee waarom hecht je deze niet ineens eraan? |
Citaat:
als ze het volk de problemen willen laten oplossen dan moeten ze het maar laten beslissen en knopen doorhakken |
Da gaat nogal een cirque worden, niemand buiten Reynders, De Croo, Madam Non, Olie, Die Rupette en die 2 Dudes van Groen, Leterme en Thyssen weet wat er in die nota van Dehaene staat.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe de vraag gesteld wordt, is toch zo belangrijk, want het beïnvloedt zoveel; Hoe meer vragen, hoe waziger; zeker als ze zich in verschillende domeinen bevinden; Van die vragen waarmee ge niks aankunt: van dat pensioen vb. en van dat loon ... maar waarmee ge wel uw verborgen agenda verraadt. Kieken toch. Daarbij, het laatste (nasionale) referendum dat gehouden is in dit (on)land B., heeft aangetoond dat het voldoende is om het te houden in het superieure landsdeel (die met de superieure taal, en de superieure gevoelens van demokrasie en rechtvaardigheid ...). Geeft wel veel besparingen. |
Citaat:
De boeken van Stephen King zijn daarmee vergeleken, zoete verhaaltjes voor het slapen gaan... |
Citaat:
maar ik vind het wel scherpzinnig van u |
Citaat:
je moet eens een lijstje trekken van door jou opgestartte items ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een referendum is geen slecht idee. Slechts 2 keuzemogelijkheden: Wat vindt U het belangrijkste?
1)gewestgrenzen of 2)individueel welzijn. Ik zou mijn keuze snel gemaakt hebben. Het kan me geen kl*ten schelen welke taal er in een dorp in Brabant gesproken wordt (of zal worden) als ik verneem dat verleden jaar in Limburg het aantal arbeidsgeschikte volledig werklozen met 19% gestegen is en het aantal tijdelijke werklozen verdubbelde. bron: http://www.tvl.be/nl/nieuws/2010-04-...orisch-record/ |
zeer goed idee. Vrees echter dat in ons land de onkundigen liever blijven doen alsof ze het weten, kwestie van blijvend te kunnen profiteren.
|
Citaat:
|
Citaat:
In ieder geval: je laat wel erg diep kijken in je dekollettee van intelligensie en verborgen agenda. |
Citaat:
Wat kies je 1) appels 2) enkel fruit |
Citaat:
|
eigenlijk nog een goei idee voor de VVB
een referendum houden op verkiezingszondag over Vl onafhankelijkheid ... wat is de perimeter dat je van een kieslokaal moet wegblijven ? net die respecteren, en dan stemhokjes zetten daarbuiten ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be