![]() |
BREAKING NEWS! De ark van Noah gevonden!
|
Er staat nochtans een vraagteken achter de originele titel.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Brekender nieuws: koolstofdatering is opeens een hele goede techniek zodra de resultaten overeenkomen met wat je wilde horen, maar dingen van nog een paar duizend jaar ouder bestaan nog steeds niet, en de lijkwade van Turijn is ook echt.
|
Citaat:
DNA onderzoek toepassen op het gebruikte hout en je kan nagaan vanwaar het hout afkomstig is, en dus ook waar de Ark gebouwd is. |
Citaat:
|
Citaat:
Daarvoor was er wel sprake van een soort scheepsboeg-vormige structuur op de berg Ararat, maar dat was sowieso onnozel, aangezien de ark geen schip was. En de grot is evenzo onwaarschijnlijk, ligt véél te hoog. |
Citaat:
|
Elk jaar zijn er religieuze randdebielen die claimen de ark te hebben gevonden. Meestal rond Pasen precies. Het zou nieuws zijn als het eens niét gebeurde :lol:
|
Citaat:
Bwa, zo ver gaan om HLN een krant te noemen... |
ik ben gestopt bij 'evangelische onderzoekers'
|
Deed me direct aan "Krippendorf's Tribe" denken...
|
Citaat:
|
Ik vraag me af of dat stro op de foto authentiek is :lol:
|
Citaat:
|
als er echt een houten bootachtige constructie is, waarom onderzoeken echte wetenschappers die dan niet? waar komen die foto's vandaan? waar komt dat stro vandaan... :roll:
http://www.youtube.com/watch?v=LjpeQU7GIZc Is dit nu een houten constructie in een rots??? Ik snap er niets van... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be