![]() |
Iran wil vrouwen met gebruind kleurtje arresteren
De Iraanse Tulbanzotten op hun best. :?
Citaat:
![]() De politie kondigt harde acties aan als antwoord op de 'zedenverwildering' in hoofdstad Teheran. |
(moet die foto er echt telkens bij?)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat zijn mijn vrienden niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Of het boekske van los americanos waarbij ze u zonder onderzoek, laat staan een eerlijk process mogen neermaaien. En ze zeggen wel gekke dingen, die religieuse gekken maar de sekte die gij aanhangt zijn kinderverkrachters. Schrille contrasten, nog steeds. Ik zou een hoofddoek aantrekken en me diep schamen als ik van u was. |
stelletje racisten zijn het!
|
Dit soort taferelen zijn een gruwel voor de Ayatollah's, de Hoyatollahs en ander Grondpersoneel van Allah. (buiten het feit dat het aardbevingen veroorzaakt)
![]() We zien hier zonaanbidders! En de enigste die aanbeden moet en mag worden is Allah. Gelukkig kan je aan de vrouwen zien wanneer ze zich aan dit heidense ritueel hebben over gegeven. De straffen voor afgodsaanbidding zijn niet mals! |
Dit wordt zoals gewoonlijk volledig uit context getrokken. We zien dit soort gedrag in Iran als een vorm van dissidentie... dwalende mannen die hun vrouwen & dochters forceren mee te doen in hun landsverraad door spelen met de grenzen van het fatsoen.
Een gevaarlijk spel, op z'n minst. |
De EU politici staan in hun handen te klappen, Job Cohen vooraan. De burka op het strand ...... weet u wel. Zal Nivea daar toch wel de pest over in krijgen .......
|
die ayatollahs zijn mesjogeneh
|
Fundi's zijn fundi's - of ze uit Spakenburg komen, Jeruzalem of Kum - het maakt geen bal uit. Wezenlijk zijn het geestelijke terroristen van de ergste soort. Geperverteerd tot de laatste snik. Het ergste kwaad op de wereld is niet de duivel maar de godsdienst - zonder godsdienst geen duivel!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die mogen kiezen of ze die dragen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be