![]() |
Nieuwe NVA stemmers, bestaat dat?
De enquetes op dit forum zijn zo ongeloofwaardig als de pest. Een neutraal of gematigde kiezer laat zijn kop hier niet zien.
Vandaar deze alternatieve peiling. Zijn er hier mensen die vroeger NIET op de NVA stemden en dat nu beslist wel gaan doen? En van welke partij komen ze? |
Ik heb met mijn dom hoofd op CD&V gestemd. Als verdediging wens ik toch aan te halen dat ze toen in kartel waren met NVA en anders was mijn stem waarschijnlijk rechtstreeks naar NVA gegaan.
|
Citaat:
|
lol die enquete :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar die uitspraken worden altijd gedaan door die hard flaminganten. Die sowieso toch vlaams zouden stemmen. Hun mening is dus eigelijk niet zo interessant in deze peilingen. Het enige dat interessant is, is "hoeveel veranderen er van gedacht" |
Citaat:
Maar de vraag is dan meteen: stemmen die daarom en daardoor nu op de n-va? Ik ken er zo die van de cd&v komen, en louter en alleen op de n-va stemmen omwille van Bart Dewever zijn charisma. Er zijn er zelfs die je dan komen vertellen dat ze op de n-va stemmen omdat die uiteindelijk België toch niet kapot willen zoals het VB (letterlijk gelezen op hln.be) ... dusja, waar staan we dan met ons onderzoekje? |
Citaat:
(En ook al is het verschil tussen de twee bijna virtueel, dankzij de onduidelijkheid omtrent de kiesverrichtingen die er is ontstaan.) |
Citaat:
België is immers een zogezegd democratische staat die haar eigen NIET in vraag kan stellen. |
De voorbije 2 jaar was ik voor LDD, maar de perikelen van het afgelopen jaar met Dirk Vynck en Bouckaert hebben me weggedreven. Deze keer stem ik N-VA als ik kan.
Als Vlaanderen (ooit) onafhankelijk wordt, zal de N-VA wel met een probleem zitten, want op andere thema's zijn ze niet sterk geprofileerd, in tegenstelling met VB dat anti-islamisering heeft en LDD met zijn liberale economische thema's. |
Bij federale verkiezingen kan een stem voor NVA nuttig zijn, gezien een sterke NVA het land kan blokkeren. Voor Vlaamse verkiezingen zijn er betere / radicalere alternatieven.
|
Citaat:
|
Belgie dat is de Koning en wallonie.En conservatief vlaanderen kiest weer onbewust voor de geldstroom naar dat mesthoop daar.
|
Citaat:
|
Citaat:
2 Ik stap voor deze verkiezingen over van VB naar N-VA. |
Citaat:
Beirreke gaat de komende weken niet goed slapen vrees ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be