![]() |
Thyssen gaat voluit voor premierschap
Da's de bedoeling denk ik.
Bent u het daarmee eens? |
De tsjeven hopen op een wijven-bonus.
|
Meedoen en niet willen winnen of de hoogste prijs willen behalen lijkt me nogal raar.
|
De grootste partij levert gewoonlijk de premier.
|
tis erg om te zeggen, maar dat mens heeft nog minder charisma dan onze geitenboer :p
na een paar vadermoorden, is het tijd voor eens een moedermoord in de cvp e! |
Het zou natuurlijk kunnen dat ze nadien weer de achterdeur moet openhouden voor Yves..zoals Van Rompuy deed na de fortis debacle
|
Ze ambieren dat allemaal. Doen alsof ze dit niet willen is nogal belachelijk.
|
Mijn eerste indruk.
Die maakt geen kans. |
Citaat:
|
Citaat:
Vandaar dat NVA ondanks de uitstekende peilingen er alles aan doet om die te minimaliseren en doen alsof ze in Vlaanderen nog steeds de geslegen hond zijn ook al staan ze in alle boekskes tot en met tuinprogramma's toe. |
Ik maak niet graag voorspellingen, want da's meestal maar gebazeerd op je eigen wensen.
Maar nu toch een uitzondering. Marjanneke Tijssens gaat na de verkiezingen de onuitwisbare indruk hebben dat ze koud, hard en droog langs achter in de poep gepakt is. |
Citaat:
De andere partijen strijden om de 2e plaats. |
Citaat:
Alleen weten ze nu nog niet wat hun kopmannen electoraal waard zijn. Na de verkiezingen zullen ze wel een schatter aanstellen, om de waarde van die vogels te bepalen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Och wat maakt het uit
Als Leterme niet op zijn sokkel als premier kan blijven waarom zou dat zij wel lukken Het is gewoon een feit dat het niet meer lukt in BELGIE |
Wat een grap...
|
Na alle anti-Vlaamse uitspraken van Marianneke en na het intrekken en verloochenen van hun Vlaamse beloften van de vorige verkiezingen blijven er toch geen mensen meer over die die CD&V'ers nog geloven , zeker???
Wie iets of wat Vlaamsvoelend is ( je moet zelfs geen flamingant zijn) zal nooit op deze mensen stemmen ! Ik vermoed dat enkel nog wat seniele of dove en blinde mensen dit gaan doen !! |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be