![]() |
Onrust in de banlieu van Amsterdam
Zaandam, een van de arme voorsteden van Amsterdam.
En de exclusief witte Hollandse politiemacht moet het allemaal oplossen. Geniet mee van de smeulende veenbrand. http://www.youtube.com/watch?v=ZZSF3sbZS2Y 24 April 2010, 35.000 hits |
Citaat:
|
En wie gaat er wat aan doen? Trouwens buurtruzies komen altijd wel voor. Maar het is alvast een teken aan de wand.
Wat gaan al die Marokkanen doen als ze straks (nou ja straks? 10 jaar of zo) geen uitkering meer krijgen? Zitten de achterblijvenden met niet weg te wassen steenklompen ....... stinkende ghetto's en rokende vuilhopen .......... |
Citaat:
|
't is banlieue
|
Je hebt er kennelijk meer weet van - valt me dan op dat dit soort nieuws zorgvuldig uit de landelijke pers wordt gehouden.
Wat een asburd feit is dat dit allemaal wordt getolereerd.... Nederlanders geven geen bliksem om hun land. Allen lieden die in het wegverkeer te hard rijden kunnen op enige repercussie rekenen, dat zijn momenteel de prioriteiten ..... |
Citaat:
Deze kranten besteden zelfs héél veel aandacht aan de onrust in de voorsteden. Alhoewel geen van deze kranten erin slaagt de zaken fatsoenlijk te duiden. |
Citaat:
Een doodrijder hoeft in Belgie bijvoorbeeld niet eens vast te zitten. Een ongelukje kan iedereen overkomen nietwaar? |
Ik lees de Telegraaf nauwelijks - uitgegloeide berichtgeving en slechts voor een deel juist.
Niemand schijnt - of blijkt - het een interessant gegeven te vinden. Zolang je er niet middenin zit. Wat dat betreft woon ik in een oase van rust. |
Het doet me denken aan de rellen in Anderlecht en Borgerhout. Het is tijd dat de voormalige autochtonen geen recht op aanwezigheid meer hebben in die buurten.
Het is per definitie het gebied van haar inwoners, die willen leven volgens hun eigen wetten en geloof. Enig ander discours, dat er een nationalistische claim op die gebieden wordt geplaatst vanuit autochtoons belgisch of autochtoons nederlands hegemonie, is waardig aan Bloed & Bodem principes die moeten geprotesteerd worden. Applaus dus voor de maker van deze video, die hiermee de broeders in de andere wijken kan inspireren |
Citaat:
|
Ik ken geen andere belligerente buurtgroepen ......... en zien doe ik niets, video is van te slechte kwaliteit.
Waar je wel gelijk in hebt is dat ik aan het nakraaien ben. Zal ik dus verder laten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zaandam een voorstad van dat dorp aan het IJ ?
Da's een zware belediging voor iedere Zaankanter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be