![]() |
Wie wordt de nieuwe premier
Deze verkiezingen worden spannender dan ooit.
Misschien komt er wel een Franstlige premier. |
Op het internet kan je democratie faken voor jezelf. Prettige stemming.
|
Ik weet het niet
Ik hoop Elio Di Rupo |
Citaat:
|
Citaat:
.... ... .. . in de republiek Wallonie, en Bart de Wever in de republiek Vlaanderen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dit zou inderdaad het beste zijn. Niemand zit te wachten op nog jaren kommer en kwel. |
Even serieus zijn, Di Rupo zal premier worden en de discriminatie tegen Vlamingen zal doorgaan.
|
Citaat:
Sorry hoor, maar daar kan niemand een zinnig antwoord op geven. Je kan mss tevens een poll opstarten met de vraag Hoelang gaat het duren voor er een nieuwe regering is? Of Overleeft de koning de volgende regeringsonderhandelingen? Of Wanneer valt de volgende regering? :roll: enz... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze donderdagnamiddag (29 april) hebben de francofielen dus hun alarmbel geluidt.
Volgens mij was dat vooraf het hele opzet van hen in samenspraak met de OVLD. Zij wisten dat het laatste redmiddel om de plenaire stemming tegen te houden de alarmbel was. P. De Wael heeft dat goed gespeeld. Mijn conclusie en raad voor de verkiezingen. CD&V verraadt het vlaamse volk dat is 100% zeker. Idem OVLD. We moeten als Vlamingen NU sterke resultaten halen. Dus stem DIT KEER NIET op Vlaams Belang. Die komen federaal toch nog niet aan de bak. Voor wie PRO Vlaanderen is blijft deze keer maar 1 stem: NVA. Alleen op die manier kunnen we de franco's stoppen. SP-A is met Carolientje niet assertief genoeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be