![]() |
Betoging BUB: op volle sterkte!
Ik heb zo'n 20 man geteld.
Vergeleken met de meer dan 2000 betogers voor de splitings BHV in Vilvoorde, zegt dit genoeg over wat er leeft bij de mensen. Als, zoals velen, het communautaire echt niet leeft en de 'meeste mensen België willen behouden', hoe komt het dan dat een zo duidelijk Belgicistische partij als de BUB slechts 20 man (allé, het konden er 21 zijn geweest) kan optrommelen? |
Citaat:
|
in La Libre spreken ze van 200 man en zeggen ze dat dit veel is in tegenstelling tot de 1000 op de betoging voor splitsing van BHV.
zelfs wiskundig zit er kloof tussen Vlaanderen en Wallonië.... |
:)
|
Ik ben benieuwd naar de BUB score bij de verkiezingen. alhoewel, zal die club er wel in slagen om op zo'n korte tijd op te komen?
|
Ik geloof dat er in mei nog een betoging gepland is, daar zal wellicht meer volk op af komen, meer tijd om te mobiliseren. Niet dat dat ook maar iets zou veranderen aan het failliet van Belgique.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nuja, Vlaanderen/België komt niet meer op straat voor wat dan ook |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...-de-hand.dhtml "De Belgische overheid behoort tot de duurste van de wereld, maar in ruil krijgen we te weinig levenskwaliteit terug. Dat concludeert het beurshuis Petercam uit cijfers van de OESO. In zijn rangschikking van efficiënte overheden laat België nog net Italië en Hongarije achter zich, maar het moet zelfs de Grieken laten voorgaan." En uit dezelfde krant: http://www.demorgen.be/dm/nl/1002/Te...lijsters.dhtml "De Brusselse regering gaat 200.000 euro vrijmaken voor de exhibitiewedstrijd tussen Kim Clijsters en Justine Henin, die de start van het Belgische EU-voorzitterschap in de kijker moet zetten. Dat laat minister van Begroting Jean-Luc Vanraes weten. Volgens de Brusselaar zal de tenniswedstrijd onze hoofdstad heel wat positieve publiciteit opleveren." |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be